To si tak z nudy projíždím zahraniční gsxr fóra a spousta lidí si tam chválí levnou a rychlou úpravu. A to použít heft z R6. Proč? Protože díky většímu vodícímu kolečku je z 0 na plnej potřeba 72° místo standartních 90° co má suzuki.
Blbinka, řeknete si, dokud se to nevyzkouší. 18 stupňů se nezdá jako moc, ale v praxi je to strašně moc, už neni potřeba přehmatávat nebo si vykloubit zápěstí vždycky když chci dát plnej
A jako bonus výměna trvala 15 minut a stála 200 Kč
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Inu tak se mi stalo, že mi po vyjíždce vyletěla voda z chladicě přes expanzku ven. Výměna víčka nepomohla, takže šlatný těsnění pod hlavou. S 60k+ na tachu už se to dá pochopit, nic nevydrží věčně.
Tak začalo obvoláván
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 09.09.2019 |
Uskutečněno:
| 27.07.2019 |
Komentářů:
| 7x |
-
Pohoda, klídek, tabáček a za hoďku hotovo.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 10.07.2019 |
Uskutečněno:
| 10.07.2019 |
-
Zpětně: 2018
březen výměna oleje s filtrem, výměna alternátoru
duben - výměna regulátoru (čína), baterie
květen - výměna destiček
červenec - výměna chladící kapaliny
srpen - nová řetězovka
2019
březen - repase v
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.06.2019 |
Uskutečněno:
| 03.06.2019 |