Inu tak se mi stalo, že mi po vyjíždce vyletěla voda z chladicě přes expanzku ven. Výměna víčka nepomohla, takže šlatný těsnění pod hlavou. S 60k+ na tachu už se to dá pochopit, nic nevydrží věčně.
Tak začalo obvolávání servisů po Praze a okolí. "Nejdřív za měsíc", "nejdřív za 2 měsíce", "zkuste to po vánocích", "to neděláme", a nebo co mě pobavilo: "Těsnění pod hlavou? To nemá cenu opravovat, to si sežeňte novej motor, to máte s těsněním novou hlavu, nový rozvody, možná pístní kroužky.. to vás finančně zruinuje."
V tu chvíli jsem se rozhod že to udělám sám, chvíli před dovolenou, tak přece nebudu končit sezonu kvůli takový blbosti, když to dokážou jiní, tak to zvládnu taky.
Servisní manuál mám, tak jsem si našel návod na gsxr foru a šlo se na věc. Během soboty rozebráno, objednáno těsnění, v pondělí odevzdána hlava k zabroušení klukům z JUMi, do pátku hotovo i s výměnou gufer ventilů a během dalšího víkendu poskládáno.
Jedinej problém se vyskytl když jsem při skládání nedával pozor a olejovou trysku k napínáku jsem dal obráceně, takže to pak přes napínák netěsnilo. Ale na to se brzo přišlo a snadno vyřešilo.
Od výměny najeto přes 1000 km a vše šlape jak hodinky. A to jsem ani nemusel měnit motor, ani mě to finančně nesložilo
PS: vše uděláno s motorem v rámu, o čemž někteří tvrdili že je naprosto nemožné udělat
Vlastník | W_P | |
---|---|---|
Vloženo | 3.6.2019 | |
Aktualizováno | 14.1.2021 | |
Zobrazeno | 1 586x |
Dobra prace a zpravny rozhodnuti. . Jsi sikovnej
Děkuji všem za pochvalu Když jsem do toho šel tak jsem neměl co ztratit, maximálně něco podělám a už bych si letos moc nezajezdil, nebo čekat měsíce na volný servis, a pak kdovíjak dlouho než to udělaj? To bych byl na stejno. Kdo nic neriskuje, nic nezíská
1 reakce
krásná práce
Chválím, že ses do toho pustil sám a úspěšně to zvládnul
Paráda co si člověk sám neudělá, to nemá chválím za přístup "hlavně se z toho neposrat a zkusit to"