Jak bylo avizováno, bylo potřeba mrknout na vidlice. Tak jsme se do toho s Krejzou pustili. Prachovky a gufera byly ok, tudíž nebyl důvod je měnit. Olej nebyl nikterak znečištěný, ale byl dost řídký. Nalil se místo něj tedy 15W a čekal jsem, že změna bude rapidní. To se bohužel nestalo. Řešením by byla pravděpodobně až výměna pružin. Nicméně nutno podotknout, že jsem velmi náročný na to, jak by měl ten podvozek fungovat a to zkrátka u cestovního endura úplně nejde..
Přijednom jsem rovnou vyměnil olej a filtr v motoru, takže na chvíli zase vystaráno.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vzhledem k tomu, že padáky ve stylu hříbků po původním majiteli nebyly úplně štastným řešením, s ohledem na uchycení k motoru a to pouze jednobodově, vyměnil jsem je za celé rámy od SW motech, na které jsou velmi pozitiv
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.06.2019 |
Uskutečněno:
| 03.06.2019 |
Tachometr:
| 30700km |
-
Když už máme jet na pár dní pryč, tak ať máme kam co poskládat. Kufr je sice velký, ale pro dva a na více dní rozhodně ne dostatečný.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.06.2019 |
Uskutečněno:
| 24.04.2019 |
-
Koupil jsem proužky s jakýmsi udělátkem, které to nalepení dělá opravdu jednoduchou činností. Nalepeno snad během 5 minut. Chtěl jsem tu motorku decentně odlišit. Myslím si, že tomu celkem sluší.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 07.04.2019 |
Uskutečněno:
| 07.04.2019 |
Jak se ta repase povedla? byl znát rozdíl? Byl tam nějaký problém? Co jste tam dali za olej (míchali jste ho)? Víc detailů pls