Po výměně pneumatik jsem řešil změnu sekundárního převodového poměru a to výměnou zadní 40 zubové rozety za 42 zubovou. Byl tu ale velký problém. Oslovil jsem Motořetězi, nabídli nejprve 42 zubů, ale ta nebyla, tak jsme se dohodli na 43 zubů. Objednáno v prosinci - bohužel to samé. V Evropě není - ale jde o rozetu zhotovenou přesně dle původní rozety Honda, prý ale jsou jinak rozety se zapuštěnými šrouby kompatibilními s různými off-roudy od Hondy.
Volali z Motořetězi.cz, výrobce už nedělá rozety 42, 43 zubů dle originálního vzoru. Dohodli jsme se na alternativě se zapuštěnými šrouby, objednána rozeta ocel s pokovením 42 zubů. Po obdržení balíku jsem bohužel zjistil, že montáž na náboj je pomocí 6 x pevnostních imbus M8 šroubů, originál je M10. Mám tři možnosti:
1) vrátit - bohužel se dle dodavatele prostě rozety s M10 nedělají v požadovaném počtu zubů, snad až od 45 Z
2)Převrtat novou rozetu - ztratím pokovení a bude to rezavět
3) Nechat vyrobit vymezovací kroužky z nerez trubiček, prostě v nástrojárně na míru nechat vyrobit vložky vyrovnávající vůli M8 na M10
Proveden bod č. 3
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 13.4.2018 | |
Aktualizováno | 24.8.2019 | |
Zobrazeno | 8 870x |