Protože mi řetězovka mizela doslova pod prdelí, a čep zadního kola už byl díky napínákům v pozici, že div nevykukoval mimo kyvku, rozhodl jsem se pro výměnu řetězové sady. Sada už byla měněná v roce 2014 a nevydržela skoro nic. Velký poddíl na tom má fakt, že byla bezkroužková. Zatím jsem sundal zadní kolo a přelisoval všechny ložiska v kole i v unašeči rozety. Cena za ložiska zatím 880kč.
Edit: 15. 04. 2019 Objednána řetězovka
D.I.D PREMIUM - 530ZVMX GOLD X-ring cena 4200kč
tak snad už něco vydrží.
Celkem: 5080 kč
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak zase počasí umožnilo nějakou tu údržbu na motorce. Odhodlal jsem se k tomuto:
- Lehce nakoplé zadní kolo, se kterým už 11 let jezdím jsem poslal na narovnání do ALU Repas, Štěpánovice. Po zkušenosti s rovnáním před
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.01.2020 |
Uskutečněno:
| 24.01.2020 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a je
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.06.2019 |
Uskutečněno:
| 21.06.2019 |
Tachometr:
| 31000km |
-
Toto je jen pokus, jak to všechno bude fungovat. Každopádně po dlouhé cestě je únavné poslouchat hlučný laďák. Pouhá výměna, nebo spíš kompletní doplnění chybějící vaty moc nepomohlo. Toto je druhý krok směrem k tiššímu
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.05.2019 |
Uskutečněno:
| 22.05.2019 |
Tachometr:
| 30750km |