Celých deset let, co mám motorku jsem jezdil na trochu házivém předním kole. Ono se s tím dalo cestovat, ale ve vyšších rychlostech to způsovalo nepříjemné vibrace. Kolo bylo narovnáno + jsem si v práci na lisu rovnou udělal ložiska. Na zadním kole taky hodlám vyměnit ložiska, i na rozetě. Cena za narovnání 1200, nebylo třeba lakovat. Ložiska vyměněny preventivně v ceně 2x175 kč. No a když už jsem po sundání kola viděl ty destičky, který měly asi 1mm masa, a za celých 10 let jsem je neměnil, tak už jsem je koupil taky.
Cena:
- Destičky 1500kč 2 x (750kč/sada pro jeden kotouč)
- Ložiska předek 350kč
- Ložiska zadní kolo 800kč
- Ložisko rozety cca 200kč
- Rovnání předního kola Alu repass Štěpánovice 1200kč
Celkem: 4050kč.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak zase počasí umožnilo nějakou tu údržbu na motorce. Odhodlal jsem se k tomuto:
- Lehce nakoplé zadní kolo, se kterým už 11 let jezdím jsem poslal na narovnání do ALU Repas, Štěpánovice. Po zkušenosti s rovnáním před
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.01.2020 |
Uskutečněno:
| 24.01.2020 |
Tachometr:
| 32000km |
-
Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a je
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.06.2019 |
Uskutečněno:
| 21.06.2019 |
Tachometr:
| 31000km |
-
Toto je jen pokus, jak to všechno bude fungovat. Každopádně po dlouhé cestě je únavné poslouchat hlučný laďák. Pouhá výměna, nebo spíš kompletní doplnění chybějící vaty moc nepomohlo. Toto je druhý krok směrem k tiššímu
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 22.05.2019 |
Uskutečněno:
| 22.05.2019 |
Tachometr:
| 30750km |