PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 1.6.2024
Zobrazeno 2 060x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 03.10.2018, Uskutečněno: 03.10.2018, Stav tachometru: 7777 km, Zhlédnuto: 21x, Firma: Wildmotors , Bod zájmu: Slovakiaring


Je to tady poslední závod CEC 2018 pod taktovkou Wildmotors . Šance na celosezonní bednu tu je velmi vysoká ale soupeři nespí proto naplánuji rozjetí na pátečních sprintech a sobotní endurance bude na velmi vysoké úrovni z mé strany.

Jako obvykle zakupuji letenku směr CZ a vydávám se na cestu vstříc tomuto eventu, cestou se nestane nic úplně zajímavého krom osazenstva letadla jelikož ho tvoří basketbalový tým ARIS Soluň, vůbec nechápu jak ty tmaví dlouháni můžou vejít do letadla :D Vůbec to bude zajímavé abychom se sešli já se přivalím z východu , Ozzy ze západu jelikož si válí kýty v Brusellu v pivovaru a welnesshotelu ale říká tomu školení ... které prokládá konzumací nespočetného kvanta piv z obsahem alkholu přes sedm procent, vím ty procenta přesně protože celý týden mě zásobuje takovou provokací :D

Středa den přesunu se chýlí ke konce, vše klapne jsem v hlavním městě a jedu směr Plzeň za holkama. Rodinná večeře, bongo bongo, romantika i bozkanie atd. Ráno budíček, den přesunu na Slovakiaring začínám v PSI prodejně objednáním nové kombinézy vč. alpinestar airbagu. Jsem důkladně proměřen a od minula mám problém s konfekcí v místě lýtek takže se to tam musí zvětšit. Následuje focení atd, normálně tam je gauč ale není bilý takže bohudík casting s Eli tam natáčet nebudem :D myslím tím casting How I bought a leadhersuit with MILF :D :D Už budu hustokrutopřísnej závodník jezdící Brno těsně pod tři minuty k tomu budu mít hustokrutý fotky na fišbůk s hastagem #pičovoleosobákpodtřivešvancu. Kařdopádně pak dojde k trapasu jelikož sem přešvihnul limit karty ... hanba me fackuje. No co tak záloha bude menší.

Hotovo a pádím přes HK kde naberu věci okruhové směr Slovakiaring. No teda pádím od Litomyšle jsem spíš v divně se pohybujícím parkovišti. Jsme všichni na tom stejně v prdeli :D

První vtipná věc nastane u Svitav kdy zastavím na pumpě naláduju kanystry a auto po víko. Jednoduše stojan 4 a 5 , jdu dovnitř platit a fronta lidí jako když dávaj zadarmo v lídlu housky nebo v kauflandu mlíko. Stojím ve frontě a najednou paní na kase: kdo odjel bez placení z pětky ?! Kdo má pětku ?! Já prosím ... no tak neodjíždějte ... no já neodjel já stojím na čtyřce :D paní překvapena odpovědí kasíruje dál. Za pár sekund nástává situace: nervní rodiče ve frontě vřískající děti ... paní > kdo má to dvojí tankování !!! Já !! Tak pojdtě sem mě to dělá zmatek . Předběhnu frontu platím a radši slovo chci ještě kafe sportu a bagetu neřeknu nebo neodjedu protože, že ty nervní rodiny umlátí lopatičkou a kyblíčkem z pískoviště.

Parkoviště na 4? BRNO ! Ale prokoušu se směr D2 a frčím. No jen chvíli jen co poskakujeme v kolonách opravy D2. No opět český syndorm omylem zafunguje pravidlo zipu ale v zúžení se může jet 80 ale radši jedem 45 ... tvl to néééé jak tohle za volantem mohlo kdysi dávno být ta nejrychlejší spermie to necháp.
Slovenská hranica naozaj, púšťám rádio VLNA hity overené časom a Jožo rozbalí svoji sestričku z kramárov , Dara co nemá rytmus zpívá a ani tomu nerozumím.

Hurá okruh  tedy před okruhem provedu overtaking Mika s jeho novou R1 na okruhy a v cíli podle dohody na první noc se nahrnu k Veverce do boxu. Vybalím okruh bordel, beru bike a přezouvám přední pneu z K2 na SC1 z důvodu ranních nízkých teplot. Zachvíli se dostaví soupeř z týmu Kasyja aka Kasičky Patrik Homola, který se rozjel před akcí WM s Dafitama. Formu má a kasičky jsou za námi o 5 bodů a 4 body před námi je tým FR2. Všechno je řešitelné takže uvidíme po průjezdu cílem. Třetí místo týmu RMF je pro nás asi neřešitelné ale kdo ví co osud přinese. Ve sportovním duchu si s Patrikem dáme na zahřátí skotskou  Docela fajn ubíhá zbytek večera.

Kosa je solidní už večer takže po příjezdu Veverčáka se společně s Mikem vrhneme vstříc debatě o práci, politice a motorkách. Tato debata je velmi přínosná jelikož koluje mezi námi lahvinka rumu! Vedle v boxu parkuje Dáda Benešů svoji R6 a novou PSI kombi s airbagem, který jak se dozvím už odzkoušel v praxi.
Zůstaneme v diskuzní trojici a musím uznat, že to bylo povedené protože jako slušně vychovaní chlapci nenecháme zbytky jídla i pití takže láhev je ztrestána bez soucitu. Zrychlujeme u každého loku. Závěrem k této debatě musím říci: mělo to styl! Jdu si chvíli po půlnoci lehnout, teda údajně bylo půl druhé ale co jedu až skoro v deset tak pohoda klídek. Ráno stejně nemůžu spát takže zapnu nahříváky sobě a Kitty plus po ranní hygieně se uvelebím zpátky do pelechu.

Venku je krásné ráno, slunce svítí a teplota lehce nad bodem mrazu. Já si vesele dospávám, když do boxu přijde zbytek osazenstva. Já hezky v rohu za skrývám R6 jako homeless za billou a překvapuji ostatní, kteří to nevědí, že se tam válím :D
Poznávám Marii a Tomáše Kavalírovi, kteří mají ve výzbroji dvojici ZX10R jednu v sérii a druhou KRC jak mě bylo později vysvětleno. Solidí stádo poníků. Teda doufám, že jsem je moc nevyděsil protože já po ránu nevypadám zcela normálně :D

Páteční ráno v plném proudu, nahříváme a kecáme. Pomalu se připravuji a tak se oblékám do kombinézy asi 40 minut předem také protože si beru svoje disco SIDI Vortice bílo stříbrné. Sledujeme v první rundě Kitty. Veverka to šéfuje na zídce kde má kompletní livetime včetně telemetrie atd. Daří se osobáčik padá kolo co kolo.
Osobně nastupuji na dráhu, která má lehce přes 15stupňů proto jedu hezky v klidu, žádná divočina. Ve třetím kole to vezme za své. Přední SC1 ok zadní K1 na dojetí dostačuje co nedostačuje je ovšem v rámci mého tréninku palivo. Svítící rezerva a tahání kočky za ocas se projeví na počítadle stavu Fuel trip 23,4 kdy to škubne jednou lehce a následuje zaškubání větší a konec a místo tahání kočky za ocas mě do boxu potáhne mrtvolák. Zajedu efektně se zvednutou rukou za prvním vinglem doprava a čekám na taxíka. Přijede mrtvolák a traťák čo beznín ?

Nie technická závada elektriky ... no prostě čerpadlo paliva nepremava... Naloží mě na vlek a jedem okružní jízdou směr Box č.10. Na vleku je traťačka FIONA , asi 55 let, blond vlasy do culíků, méně zubů a hořící cigáro v hubě. Slovy pana Hrabala : krajinka v zimním hávu hadr. Cestou ještě zastavujeme a traťák číslo jedna mluvící s Fionou maďarsky seskakuje z mrtvoláku a jde chytat papouška co sedí na plotě ... wtf ... no výsledek jasný nechytí ho ale podle všeho na toho papouška je asi odměna protože to řeší s Fionou o 106.
Taxi do boxů hotové, stavím R6 na stojany za pomoci všech v boxu a tankuji. Verze pro tisk chcíplo mě to kvůli kontaktu baterky  lepší jak verze Hruška zkoušel co dá rezerva :D překvapivě málo dal !!

Příprava na druhou dvacku jede, ovšem v ostatních skupinách probíhá letecký den na téma první dvě levé. Hold zákeřnost okruhu v zimě a první levá zatáčka je až po dvou kilometrech a něco. Komentátor by řekl: lost the front, cold tyre, mičelin tajrs hef tů mejk asymetric front for next ivent...

Jdeme do další dvacky, vše připraveno tak zkusíme kvalifikaci. Sám jsem překvapen časem, který je příslibem na další dvacky. Třetí dvacka před pauzou a osobáčik jsem nedal o 0,05s. Klidně jsem se vozil a soustředil se na užívání si eventu nebyl trudomyslný. Pomýšlím na závod šestek případně OPEN.
Slunce to rozpaluje a dráha má kolem pauzy 25°C. Modrá obloha no luxus. V poledne se nadlábnu a dám si opalovačku s tím, že warm up zkusím trochu jinak řazení v jedné části okruhu. Zkouknu zadní pryž K1 a konstatuji to těch pár kol v pohodě dá. No teď při psaní reportu je jasné nedalo.

Rošty vyvěšeny a pozice 29 nebo tak nějak mě předurčuje k boji na rozhraní dvacátého místa.
Dolil jsem benzín, zkontroloval olej a připravil se na závod. 9 kol ok takový z mého endurance poheldu závod ale nevadí natankováno mám. Oskar rozpálil dráhu na skoro třicet a jdeme na to jako první v 15:25.
Jdu na to, pomocnice a pomocníci v boxu mě sundají bike a já vyrážím vstříc závodu. Zaváděcí kolo a rošt. Osmá řada pohoda ale cedulka s číslem nikde ... nejsem sám okolo chaos ale tohle padá na vrub jasně SLOVAKIARINGU ! nevadí stojím tam kde podle papíru mám a jdeme na WUP Lap, Petys ještě zahazuje svoji cedulku do trávy jelikož organizace mu ji neodklidila a jedem to zahřát. Cvičný start pohoda, trochu zchladlá zadní guma docela ok a jdeme na ostrý start!

Stojíme vše ready, startér s praporem stojí, vše se řadí a hle ve čtvrté řadě cca borec zvedá ruku žlutou se mává start odložen. Borec tlačí bike pryč a jde se na věc. Větráky na chladiči běží již dávno protože jsem si je zapnul a hotovo. Startér jde pryč držím plyn a opět žluté ! Tvl to je chaos ... pro změnu vzadu někdo má další závadu. Na semaforu svítí žlutá ... no já to uchladím co ostatní. Mávám ať to skrečují a udělá se procedura znovu, vedle mě borec Mr.Feigel jr řve kurva hřejeme motorky a létají vaginální opisy ! Názor máme stejný včetně vaginálních opisů.

Procedura pokračuje nervy pracují, startér se vrací na místo uprostřed s praporem a příprava na další start tvl fakt to už je moc. No startér ještě neodejde a Pepínovi Staňkovi vylétne víčko chladiče ven a gejzír horké kapaliny jako by mu stříknul pod helmu. Ty kráso ... tohle je moc. Lepší to zrušit zatáhnout do boxů a potom zkrátit race a odjet to. No pokračování epizody – gumy stydnou, motory vaří, po Pepínovi tam je mokrý flek, vapex nikde a startér ukazuje na počítadlo kde naskakuje WUP takže jedno kolo dochlazení motorů a pokus o ohřátí gum. No jedem spíš se ploužíme protože nikdo nechce tahat a rozbít se.

Každopádně koncentrace je v prdeli, závod zkrácen na 8 kol. Jdeme na to. Spojka plyn červená světla zhasnou a jedem. Teda jedem po zadním kole, klasika. První ving tlačenice a potom začal race. Tempo solidní zadní guma zatím projevuje výdrž ale zhoršuje se to. Pravé zatáčky jsou od čtvrtého kola v prdeli takže skupina borců co si vezu na zádech mě převalí a já jim to vracím na brzdy a v levých vinglech, kde to ještě drží 
Pokud bude cíl závodu tak to bude fajn. Borce nechám ucuknout a soustředím se na dojezd do cíle, endurance má přednost zvlášť když jedu o umístění na pozici rovnající se věku Ewy Farne a ta už není v kategorii teen dost dlouho. Každopádně do cíle dojedu pozdravím se se soupeřem na černé CBR. Po příjezdu do boxu mě Kitty oznamuje osobáčik hůůůů na gumě bez kontrolních bodů ... tvl co to mohlo být za čas kdyby byla nová ... to se dozvíme příště. Veverka to zabije hele měl jsi šest kol za sebou v rozmezí 0,7s což mě hřeje strašně moc protože mám stabilitu. Dle výsledku jsem na P20 s ohledem na úmrtnost techniky pádům a soubojům je to osobní úspěch. Jdeme koukat na další závody jako SBK kde startuje Tomáš, Ladies – Kitty a Marie kde Marie jede z poleposition.

Nedá mě to nezmínit Tomášův start v závodě SBK, naladil launch control dle návodu a start se nepovedl spíš ze své pozice odskákal než odjel a mnoho závodníků se přes něj přesypalo ale aspoň si následně zazávodil.
Ladies race a start Marie – úplně přes kopírák s manželem takže místo poleposition je to sprint zpět na čelo. Kitty v závodě seká solidní časy a bojuje k krásné umístění.
V mezičase přezouvám zadní pryž a koukám na OPEN kde máme Mika s R1, který se protlačí na P15 z původní P28 – GOOD JOB ! Rum zrychluje!

První den je u konce, jdeme na večeři a začínáme hodovat různým pochutinám v láhvi. Provedu migraci z boxu č.10 do č.9 kde má pro race day sídlo tým KOPYTA RC. Sice změním box ale nasávám u Beaty and the Beast. Pravidelně hazím pokec s Hlavsou, který prohání svoje GSXR na okruhu po minulém pádu.
Za nedlouho přijedou Roumen a Alobalistka alias v mém popisu Pankáč dle účesu ... ne my plešky nezávidíme. Ubytujeme se v boxu a rozběhne se zábava! Probíráme radosti života i pracovní věci jelikož s Roumenem jsem kolegové v rámci jedné fabriky.
Zábava běží suprově, zastavuje se Hlava s kolegou, kterému se omlouvám protože mě vypadlo jméno ale jezdí na Ducati a je z Brna ...

Současně jak sedíme a kecáme Ozzy se přibližuje SVK ringu. Půlnoc v tom okamžení a ve dveřích je Mr.Ozzy. Komentátor zákulisního dění hlásí do mikrofonu Kopyta RC v plné síle. No máme záložního jezdce Vostyho ale toho čekal tento víkend ETC a následně selekce RBRC, která sice nedopadla ale my fandíme dál ! Roumen má vtípek s ovcí a jeho slovenský jazyk je boží ! Jednoduše za bééé brutálno do bezvedomia !
Ozzy přivezl dárky z Belgie – lahváčka na dobrou noc s obsahem alkoholu 5,7%  správně takhle se jezdí na závody člověče a následuje odchod do peřin. Teda odchod do peřin s prosbou u týmu Exteria o ztišení hudby. Respekt protože obratem je vyhověno a zároveň je provedena motorová zkouška za pokřiku jednoho z týmu – já chci lišáky lišáky lišáky ... lišáci lítaj z laufu a za 30 s je klid - jde se spát.

Noc proběhla úplně v pohodě a ráno vstávám s tím ,že první úkol zní jasně všechny nahříváky zapnout! Provedeno a jdu chystat pomalu snídani panu Ozzymu jelikož má můj respekt v týmu protože přijel jen na endurance den kvůli týmu ! Tohle je na endurance velmi vyjímečné a řekl bych i stežejní protože i když se nedaří tým Vás podrží nebo maximálně vykopne jak je zvykem v MS :D
Snídaně, pokec, opalovačka. Slunce svítí, hřeje ovšem fouká velmi nepříjemný vítr a je zima! Dráha má cca 13 stupňů a chce to rozvahu. Nahřejem stroje a jdeme do první kvalifikace endurane. Vezu kvalifikační transpondér a cíl je jasný kvalifikovat se. Rošt bude plný.

Trhlinu kvalifikace hned na začátku dodává Mr.973 , který odložil svůj bike v levém vracáku ... nééééé to nééé. V prdeli hned po ránu, ve třetím kole začínáme tahat a ve čtvrtém přijde další rána a to v první levé se z oblaku prachu zvedá Pankáč  bad bad morning. V dalším kole zatáhnu a čekám na Pankáče. Za chvíli ho přivezou. Škody jsou rozsáhlé a řešitelné až na jednu ... chybějící klíček, který se nekoná a Petr nemá náhradní. Tam mě dojde jedna z věcí co jsem si nechal udělat na R6 a mám to v podsedláku. Pankáčovi pomohu odstrojit bike a vysypat kačer. Endurance pojedeme jen tři a uvidíme jak to půjde. Je hnusná zima a fouká takovým způsobem ,že za prvním horizontem přemýšlím na R6 o vzletu.

Jdeme do druhé kvalifikace, rozjedu se hezky a v táhlé pravé mě bere vnějškem R1 od Actionbiku – spolupracující agentury s WM. No R1 hezká koukám jak mu to jede a najedou levá překlápěčka a R1 sklopí na předek. Hnus bike metá saltomortale multiplo di kačerov a borec vedle ní. Z tohoto okamžiku si pamatuji dvě věci - jak se borcovi nafoukla Dair kombi a letící kolo R1 na úrovni mé hlavy. Jedeme dál ... o dvě kola později na stejném místě leží GSXR ... tohle je dnešní vingl smrti.
Ještě jeden pád míjím a je konec kvaldy. Hotovo jdu připravit bike – kontrola všeho a nalití nádrže stylem max max.

Oběd nemohu vidět jelikož musím odčinit startovní zaváhání ze 7h závodu kde mě to zheblo.
Připravuji se mentálně, prostě pokud to nepůjde tak předjíždět na fenečku :D
Dám si stimulant v podobě fidorky a jdeme na to. Jedu na rošt P40 – chce to klid prostě pojedem. Stojíme jdeme na druhou stranu a ještě se na rošt trousí zbytek pole a všem to chladne. Jsme na druhé straně dráhy a přijede polední mrdal z půlky pole. Přichází velmi dobré rozhodnutí od CEO WILDMOTORS Jakuba Hejduka, který odzadu projde rošt a zavelí o WUP Lap ! Jedeme WUP Lap a je to. Sice mě to na benzínu ubere ale nevadí jsme na tom všichni stejně. Stojíme a sleduji startérku, málem to rozběhnu dřív ale díky větru je v tom trochu dramatu. Vlajka letí nahoru a já běžím na druhou stranu dráhy, šup na bike start kvalt gazuju a jedu. Super protože okolo mě stáli včerejší soupeři ze sprintu a potřebuju tahat. Na dostřel mám kasičky. Problémy s větrem máme všichni někomu gumy drží lépe jiným hůře. Patrik z kasiček je opravdu blízko, takže jedeme co to dá dle podmínek. Chvíli poté nás převalí rychlíci, kterým se nepovedl start a mizí v dál.

Za sebou si vezu skupinku jezdů a jedním z nich je včerejší černé CBR  takže dnes hochu nic nebude tohle je endurance a můžeš jet rychleji ale 40min a více nedáš. Přeně tohle je vidět na černé GSXR která mě převalí, na rovině mu to jako znatelně víc jede ale ne jak litru takže koukám jestli to není 750 ovšem detaily nepoznávám ale závod pokračuje takže taháme a měníme si párkrát pořadí. V přibližně desátem kole mě předjede Richard Bazala z týmu RMF ... .co to kde byl to mě dal kolo, střídání, chyba ... předjede ještě to GSXR a objeví se všude žluté vlajky a cedule SC. Pokračujeme přizpůsobeným tempem v pořadí kasičky, rmf, gsxr já a atd na cílovku kde dojedeme SC, který jede velmi pomalu cca 50km v hod. Docela mazec náskok co kdo měl je pryč. Prostě dost týmům SC pomůže a dost týmům nikoliv. Jedem za SC a na prvním horizonku první jezdec za SC ho předjede a jede pryč ... tvl demence ne?! No a hned další kdo jede je Patik z kasiček ... tvl si dělá srandu tohle bude penalizace určitě, pokud ne půjdu vznést protest, tohle se prostě nedělá. V zápětí víme proč je SC na dráze a to díky oleji na dráze ve velmi dlouhé vzdálenosti před druhým horizontem a tam dva biky 

Kosa veliká a jezdíme jak husy za SC, černé GSXR se baví wheelie na posledním horizontu za SC ... no myslím si svoje. V dalším kole tento borec zajede do boxů a já jedu za Richardem ,,protože on je vedoucí jezdec za SC. Třetí kolo je uklizeno a čekám na restart ale ten nepřichází! To už je moc nechápu, později po závodě se dozvím, že Hlavsa vzal za přední brzdu v rámci pelotonu za SC tak moc až to rozbil na rovině aby nesestřelil borce před sebou. Následkem je vykloubené rameno a dobita motorka.
Konec čtvrtého kolaza SC , světla zhasla a nájezd na cílovku Richard jede za SC do boxů, já se málem nechám unést taky ale nakonec gazuju a lvetím na cílovku jako první, užívám si pocit vedoucího jezdce . Pro litry za sebou jsem snadná kořist ale pocit to byl fajn trochu mě to prodloužilo závodní kariéru amatéra 
Tahám protože za sebou při jízdě SC jsem měl černé CBR ze včera, nedávám mu čuchnout a jedu. Na začátku opatrně protože pneu jsou studené. Přichází opět překlápěčka a tam zase někdo leží. Tahle zatáčka to je hrozný šrotiště. Pokračuji v závodění dál a přichází rezerva po 1h a 6min na dráze. Teda přijde v nevhodnou dobu ve výjezdu na cílovku. Řadím dříve čtyři pět a zvedám ruku na znamení. V dalším kole se dočkám potvrzení a ukončuji svůj stint zajetím do boxu. Tam přichází dobrá krizovka při výměně transpondéru protože Romanovi při snímání z rámu zůstal transpondér i s držákema drc páskou v ruce. Ty kráávo tohle mohla být konečná všech nadějí.

Proto poučení s transponderem do dalších eventů – místo u nohy je fajn ale otřesy, teplo, bordel od řetězu atd není úplně fajn takže místo obratem změněno.

Ozzy jede do svého stintu a kluci mě oznamují penalizaci kolo pro kasičky. Tohle je nadějné no nezcela protože v tabulce za kasičkama jsou supersporťáci, kteří vedou závod kategorie SSP a pokud to tak dopadne tak pohárek za celou sezonu taky nemusí být. Ozzy ovšem zatáhne a seká to tam krásně. No krásně až do SC, který je opět v akci. Prostě letecký den druhá levá tam mají traťáci pernou šichtu. Na pit wall máme vedoucího Pankáče, který šéfuje stinty a čas lépe než japonský inženýr hodinakimi digitaliki.

Ozzyho konec pitstopu je ve znamení minulé zkušenosti s jeho benzínem a máme jedno kolo ruka už letí nahoru dříve rovnou potvrdíme a čekáme na příjezd. Roumen je připraven a jdeme na to. Ozzy pit in , Roumen pit out. Komentátor eurosportu, který vysílá FIM EWC by poznamenal následující : /bude to v ruštině protože koukam na ruský ES/ “očen bystrája směna gončika i matacykla u kamandy kchopyta ersí“ ... z originálu jsem zaměnil pouze YART za KOPYTA RC  pro mladší ročníku přeložím na přání :D

Hlídáme Romana a udžujeme pozici P6 v SSP s tím ,že bitva o páté místo není pro nás protože týmy co jsou před námi rozdělil SC takže najely kolo navíc. Tohle je neřešitelné proto cíl je jasný dovést to v celku do cíle na bodech. Kasičky ukončují závod z technických důvodů Patrika. Je mě kosa a moje časy jsou daleko horší než Ozzyho proto poslední stint pojede Ozzy. Díky SC pojedeme na minimální technický počet střídání. Roumen vydrží skoro hodinu ve větru a slunci a na posledních 55 minut jede Ozzy. Závod na čele SSP je soubojem Factory a RMF kteří v podání Richarda a Frankyho nabídnou souboj na lokty! Hezky se na to dívalo.
Pravidelně se zapráší v druhé levé takže žluté vlajky stále v pernamenci. Poslední minuty závodu běží a je to tady. Prapor šachovnice vlaje jsem na plotě a mávám Ozzymu i Kitty.
Kitty po pádu Hlavsy dojela podle sil sama zbytek závodu – velký obdiv za tento výkon !
Smůlu v závodě měl Veverka, který po šotku v elektrice přijel již podruhé na mrtvoláku a byl velmi velmi trudomyslný. Osobně se nedivím já bych do biku zběsile kopal abych si ulevil.
Řešení máš Veverko jedno a to new fireblade, napiš ježíškovi 

Je konec takže uklízíme box a na večer se budeme zabávať v boxe u Veverky, Kitty a Tomáše s Marií. Večeře a rozjetí zábavy probíhá neskutečně rychle. Ozzy nás bohužel opouští jelikož má domácí povinnosti se závody plesnivých oslů aka hopsa hejsa s poníkem. Tento sport je výhodný protože pokud poník neposlouchá stačí vytočit telefon na řezníka  nejede ? nevadí bude gulášek a klobáska.
Řešíme mnoho témat co se týče motocyklů a života. Jednou z veselých kapitol jsou dívčí závody z pohledu úřastnic. Přišlo mě, že tam je ještě větší rivalita protože z včerejšího vyhlášení slečně *****íková ani nechce moc podávat ruce na bedně. Dámy to komentují vaginálním opisem z oblasti stydkých pysků. Následuje pokec na téma postaviček české motosport scény včetně novinářek apod. Díky tomuto se dostaneme k tématu jednou velké (_I_) v PSI kombnéze. Přiznávám já se hezky pobavil jak někdo kdo má obří řiť to ještě reklamuje když mu to ušijou na míru ...
Příhoda Tomáše jak kupovali s Marií její ZX10R byla vtipná ... já bych chtěl motocykl pro manželku a co to bude? ... ZX10R
Na chvíli si odskočím do boxu u Brabaxu, kde je mě vystaven účet za stavbu servis atd. Jelikož jsem měl celkový přehled a psal jsem si svoji tabulku v cílové částce práce a dílů jsem ve shodě pár procent. Ono to naskáče, kotouče suché, mokré, ložiska, šavle , brejle atd ... ale mám to co jsem chtěl a funguje to ještě líp než jsem čekal Je to stylové protože popíjíme koňak a žereme kaviár. Takhle by to mělo fungovat. Venku začíná eskymák disco párty kterou organizuje DJ zima jak prdeli ledního medvěda, takže venku bez čepičky ani ránu.

V boxu je hřejivé teplo jak od topení tak od alkoholu, který teče proudem. Postupně proberem všechno, pustíme si video z pádu Pankáče i video mého startu. Kecáme o všem možném. Sestava boxu se pravidelně obmění s návštěvou z dalších týmů. Řešíme další sezonu endurance s ohledem na to, že další česká agentura si udělal pro rok 2019 také endurance cup pod názvem BFLM CUP2019 tak uviíme asi jim konečně dám šanci a pojedu se zúčastnit abych mohl udělat srovnání organizace, poměru čas na dráze vs cena atd. Prostě příští rok udělám svůj průzkum trhem ale CEC je jen jeden. Proběhne recitační video SOVA kdy musím uznat Roumen má talent!! Hůůůů múdrá je ... nie já som PYČA!

Vrcholem večera je příchod chvíli po půlnoci pana Che Guevary, který přišel ale neodešel. Hlavsova ruka se pod tímto nápojem uzdravuje rychle. Zbytek láhve je nemilosrdně ztrestán. To už ovšem se všichni odebereme pomalu spát. Spánek kvalitní, ráno pozapínám všem v boxu nahříváky.
Všude samé bílé kapotáže jako KuKluxKlan, proto jsem tam se svoji kanárkovou R6 tam působil jako rušivý element. V pohodě snídám rozloučím se a vyrazím vstříc nedělnímu dopoledni směr CZ.

Ohlédnu se na letošním endurancem CZECH ENDURANCE CUP od Wildmotors. Je vidět progres jak egentury tak jezdců protože za málo peněz mraky ježdění a to pro všechny. Od profíků co si s náma zatrénují po borce s SPZ co odjedou i 7h závod! Jelikož nám bylo dáno info o sezoně příští tak to se fakt těším protože to bude mít styl a to i s ohledem na konkurenci, kterou vyzkouším jak jsem psal abych mohl dát objektivní pohled na služby poskytované nám amatérským závodníkům.

Plusy: atmosféra týmu, osobáčik na smetený gumě i když je to stále plíseň, endurance start padesáti týmů – prostě tohle má sílu, slunečné počasí i když mrazivé, restaurace na Slovakiaringu, vzájemná pomoc v boxu je fajn

Mínusy: ranní zima, při endurance brutální vítr a ten mě fakt vadil, sociální zázemí okruhu kde se jede EWC by mohlo být lepší

Takže toť vše o eventu, dalším eventem možná bude cool down na Pannonii a pokud nebude tak celosezonní vyhlášení 17.Listopadu bude takový alkoevent na konec.

Chceš zažít co my? Pojeď s námi! Nemáš zkušenosti, máš obavy ? Nevadí zeptej se, zkus a uvidíš nic složitého to není;)

CZECH ENDURANCE CUP 2019 - COME ON!

Díky všem co čtou tyto slinty amatéra spisovatele a závodníka, po 134té slibuji zlepším se a příští rok budu zaznamenávat všechny humorné okamžiky na diktafon a následně je převedu do psané podoby.


pro holky moje

VAMOS KOPYTA!

CEO vlastní rukou

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marklito (0) napsal 17.10.2018 v 21:36

Franky (155) napsal 05.10.2018 v 22:41

Ouplně je mi stydno, když instantní Plzeňák přiletí z východu / odvede parádní závodní i depovou práci a ještě - jako bonbónek - sepíše deníček!
Pěkná práce divočáku - platí také pro jezdění, včetně startu!

Jdu také dopsat svůj deníček ze 7 hodinovky a pak také z tohoto posledního.

RoumenS (153) napsal 04.10.2018 v 10:45

Toz dobre si to napisal brat moj Uz ted se tesim na dalsi sezonu s tou nasi "staji"

To-Funnky (0) napsal 03.10.2018 v 22:55

To-Funnky (0) napsal 03.10.2018 v 22:49

Super report lasko a děkujeme za

mike.46 (604) napsal 03.10.2018 v 17:30

Jako obvykle zábavné čtení
Moc rád jsem vás viděl

Ozzy_ (1144) napsal 03.10.2018 v 17:21

Paradni report a zapis Konecne jsem se dozvedel neco o patku a nedeli, na to nebyl pri tom mym kratkym sobotnim pruletu paddockem vubec cas.

A chudak pankacovo R6ka, tak tam stoji smutna a odstrojena

alobalista (85) napsal 03.10.2018 v 17:03

Jako vzdy paradni report mistre! Nemas jeste tu fotku jak na tech motorkach pred boxem sedime?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist