Motor se mi povedlo naladit tak příjemně, že jsem se rozhodnul to trochu pokazit lehkým setrvákem. Do klasických devítistovek Ducati lze s menšími úpravami namontovat setrvačník z Monstera 600. Není to žádná drahá věc a je celkem dostupná. Jen bylo potřeba slíznout 4 mm z kraje, aby se vešel do karteru a vytočit navíc dva závity. Hmotnost původního cca 1900g vůči cca 600g z malýho Monstera se může zdát jako velkej rozdíl, ale na motoru to zas taková tragédie není. Jen unašeč setrváku má přes kilo a je tam ještě dalších pár věcí, co se chovají jako setrvák, takže to ve výsledku není takový drama. Motor jde líp do otáček, míň smykuje při podřazování, je citlivější na plyn a přijde mi, že celá motorka je obratnější. Na druhou stranu se motoru pod tři tisíce už nelíbí, studený to ochotnějc zdechává a s pomalejšíma kolegama už odmítám jezdit. Držet konstantní rychlost v nízkejch otáčkách už ten motor (a ani mě) prostě nebaví.
Vlastník | Pája19 | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2012 | |
Aktualizováno | 19.9.2020 | |
Zobrazeno | 5 724x |