letos jsem Hondici ze začátku trochu zanedbával. nebyl čas a na denní pojížďky jsem tahal spíš malou motorku.
Ale vynahradil jsem jí to ve špercích :D
Pro mě nejzásadnější změna spočívala ve výměně řídítek. Původní, globálně naohýbaný tak, aby na ně dosáhnul dobře Thajec, Japonec, Brazilec atd, byly pro mě trochu úzký a jejich konce přihnutý způsobem, se kterým jsem nebyl s to se sžít ani po roce ježdění.
Dal jsem na jejich místo MX řídítka od Accell, šíře 80cm a ploššího vyhnutí. kvůli délce lanek, kabeláže a hadice od brzdy muselo jít pryč jejich zvýšení, ovšem kvůli ergonomii by šlo pryč stejně.
Na výměně řídítek mě vždycky bavilo, jak tahle drobnost zásadně mění pocit z motorky! Po sednutí do sedla mám pocit, že jsem si obul skvěle rozšlápnutý boty a vedlejší efekt širších řídítek je zlepšení výhledu v zrcátkách.
btw, původní řídítka jsou snad plný... možná ze zdvojený trubky, protože jejich váha je fakt solidní. Možná, až někde lehnu a duraláky se mi zmuchlají jak alobal, budu litovat ,-)))
Změnil jsem i blastry - původně jen hliníkové oblouky, nyní hliník i s plastovými plácačkami.
Sundal jsem doma zbastlený chrániče motoru a za nemalou cenu objednal chrániče vík od GB Racing. Čekačka na doručení se protáhla na celej měsíc...
Chrániče samotný jsou pecka, krásně sedly a v sadě byl i montážní materiál.
Kdyby někdo hledal, tak jsem je bral z Titanium Pro a musíte zadat CBR500, CB-F v nabídce nemají, ačkoli motor je totožnej.
zatím vše, snad se bude jezdit víc
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 19.1.2018 | |
Aktualizováno | 28.4.2023 | |
Zobrazeno | 6 245x |