renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 500F (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník callowsick
Vloženo 19.1.2018
Aktualizováno 28.4.2023
Zobrazeno 6 167x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.09.2018, Uskutečněno: 13.09.2018, Stav tachometru: 10330 km, Zhlédnuto: 17x


tak holka oslavila desetitisíciny konečně - letos nebyla moto dovolená, tak to tolik neskáče.

původní gumy Dunlop Sportmax D222 po týhle dávce kiláků sice mají pořád ještě rezervu vzorku a do limitu by to ještě pár tisícovek dalo, ale zadní už měla sjetou plošku a i na přední se daly nahmatat hrany, ačkoli tam bylo vzorku habakuk.

pokládání do zatáček se dělo klasicky - tlak do náklonu, převalení přes hranu a padnutí do zatáčky...nic moc.

Při výběru novejch jsem měl dlouho jasnýho favorita v podobě Michelin Pilot Road 5. Vícesměs, skvělý výsledky v testech, samý slunce, chvála a nadšení.
No ale narazil jsem celkem náhodou na Mitasky Sport Force +. Nešlo o cenu, nejspíš zahrála roli moje slabost pro outsidery a tendence hledat cesty mimo hlavní proud.
Projel jsem weby. Na českejch jsem našel zmínky o tom, že to není zas takovej průser, ale Češi jdou spíš po věhlasnejch značkách. V UK a DE jsem naopak našel docela nadšený komentáře a bylo jich víc, než by stačila vyrobit lobby Mitasu :D:D:D Lidi to tam obouvají i na litry a sporty, tak to na tu mojí koloběžku musí stačit.

Koupeno a přezuto doma (ehm...zadní šla, ale přední jsem musel odmáčknout od ráfku pomocí heveru z auta, zapřenýho zespoda pod ponk... ).
Obutý gumy udělaly oproti kulatě profilovanejm Dunlopkám ostřejší profil.
Při první jízdě jsem měl pocit, že mi někdo domontoval posilovač řízení (btw, pádnej důvod, proč přezouvat v sezóně - ten pocit bezprostředního srovnání je pecka!). Mitasky mají mít zesílenou kostru a to jim dává nepříjemnou drncavost - to, co Dunlopky spolkly a dál nepřenesly, Mitaska pošle dál do podvozku.
Díky tomu zase víte hodně čitelně, po čem se jede a tuhost pneu prospívá přesnosti řízení - měl jsem pocit, že bych mohl jezdit i po laně

najeto přes 300km a jsem z Mitasek málem nadšenej Ovladatelnost úžasná, krom lehce sníženýho komfortu na špatný silnici jsem neobjevil negativa. Dokonce z nich mám mnohem větší pocit jistoty a přilnavosti, než na Dunlopech .

vlastně jedno negativum bych měl - zadní guma je docela dost zavřená s ráfku, takže když bych chtěl být frajer bez poserpruhů, musel bych asi Hondu položit na zem a roztočit jí na jedničku dokolečka No fakt - na svý známý trase, kde jsem Sportmaxy ometl až do krajů, jsem s Mitaskama udělal asi novej maximální úhel náklonu a stejně chybí do kraje pneu pěknej kousek

jo, zatím dobrý. uvidíme, co na mokru.
jen pro úplnost - tenhle Mitas není českej. je to přejmenovaná slovinská Sava poté, co jí Mitas koupil.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Yukish (0) napsal 31.12.2018 v 21:33

tak vše nejlepší a další šťastné a veselé kilometry vám oběma

Milanek13 (48) napsal 13.09.2018 v 08:20

Na Monstru mám už 2 sadu těchto MITASek a velká spokojenost (včetně okruhu v Mostě , dovolené v Alpách atd) . Na moje doporučení je už má obuto několik kamarádů a všichni jsou velmi pozitivně překvapeni.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Bylo to dobrý a nedělám to rád

    Celou zimu jsem CB chystal na sezónu. Sehnal jsem druhej pár sedel, nechal si je přicpat u čalouníka, aby se z nich staly touringový sedačky business class, vyměnil jsem olej za Castrol Power1 (10W-40), prohodil pneumati

    Typ: Prodej
    Vloženo: 20.04.2023
    Uskutečněno: 20.04.2023
    Tachometr: 18900km
    Komentářů: 3x
  • Podvozek doladění

    po výměně jsem měl trochu kyselej ksicht - zadní tlumič byl dobrej, ale předek ztvrdnul a na oblíbenejch trasách kolem Berounky to bylo utrpení - hrbatý silnice, díry a všechno mi to šlo do rukou. pomohlo povolení pře

    Typ: Údržba
    Vloženo: 30.08.2018
    Uskutečněno: 30.08.2018
    Tachometr: 9800km
  • Podvozková kůra

    chtěl jsem CéBo trochu potunit a jako smysluplnej mi přišel lepší zadní tlumič pérování. Původní na zvlněný silnici docela pumpuje, jako kdyby potřeboval zvětšit útlum, ale bohužel se dá nastavit jen předpětí pružiny.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 13.08.2018
    Uskutečněno: 13.08.2018
    Tachometr: 8700km


TOPlist