V pátek vydatně pršelo a to se projevilo na polních cestách a v lesích. Spousta kaluží a jemné blátíčko. Rádoby terénní gumy ukázaly svoji pravou tvář, a já klouzal jak na ledě. Na druhou stranu, na asfaltu zatím dobré. . Zkusil jsem CRF také na místech kde lítám se Stompem a dříve s KTM. Lesní cesta s boulemi a zatáčky střídají levou pravou. Vlivem ultraměkkého nastavení stroje se zadek neustále houpá a jde často na dorazy, jízda tak trochu jako s autobusem. Je to děvečka na terénní kochačku, hlavně na městský a příměstský provoz a toulání silničkami dvanácté třídy. Dan , uživatel také CRF 250 L (FK3) pořídil nový tlumič od Wilbers. Jsem zvědav na zkušenosti. Jednoznačně toto bude první úprava stroje - zadní tlumič.
Jinak jsem včera najel 212 km, asfalt, pole, loky, les, zavítal jsem do Pekelných dolů, vypil první Kofolu. Prdel dobrý, mašina jede kolem 3 litrů. Celkem najeto 614 km, motor se pěkně rozbíhá. Je skvělé, že fakt já určuji, kudy pojedeme. Tohle na CRF nemá chybu.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 13.4.2018 | |
Aktualizováno | 24.8.2019 | |
Zobrazeno | 8 870x |