PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hlousici
Vloženo 7.5.2016
Aktualizováno 1.5.2020
Zobrazeno 2 844x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 02.02.2018, Uskutečněno: 02.02.2018, Stav tachometru: 58200 km, Zhlédnuto: 9x


Po delší době zase přidám pár poznatků, zkušeností a dojmů. Máme za sebou s tímto cestovním tříválcovým králem další plnou sezónu. Bezmála 16tis.
Při pomyslném zazimování dostal stroj poštelovat ventily. Což znatelně uhladilo chod motoru. Nepříjemná pomlka na plynu zmizela a ten strašný zvuk který to vydává se tak nějak více zalíbil. Preventivně a tak trochu s očekáváním jsem nechal vyměnit pouzdra, gufera a olej v předních vidlích. Nic! Změna žádná, pořád se to propadá, odskakuje a má vůli. Nejsem si jistý jestli tím Angličani tak trochu neurazily ty vidle opravdové. Bohužel moc možností úpravy čí výměny předků, které by nestáli jako malý traktor není. Sada pneu Next Tourance vydržela 10tis. Zadní guma by si klidně ještě dala říct, ale tak zhuntovaný předek jsem dlouho neviděl. Hrany strhané a k tomu zuby jak na cirkulárce.
Překvápko v garáži: po 3tis jarních kilometrech vytečené tlumiče. Opět výměna gufer(originály) a oleje. V létě po návratu ze Španěl (+7tis). Zase ty svině udělali v garáži loužičku. Asi začnu parkovat na pekáči s pískem. Gufera vyměněny za neoriginální a zatím drží. (po 6tis)
Celkově mě motor pořád hodně baví. Čím víc má stroj najeto, mám pocit jako by se zajel a projev se zpříjemnil. Jde za plynem jak mladá po kapesném a táhne jak český nároďák noční Prahou. Rozhodně jí sedí sportovnější styl jízdy. Na závodění se sporťákem ale můžu zapomenout. Na to nestačí. Co není už tak příjemné, je zvuk při řazení. Rány kladivem nebudí důvěru. tak uvidím co vydrží. Spotřeba většinou nejde pod 6l.
Mašina se opravdu hodí na krásně kroucené okresky. Posezeníčko je vysoko a není problém tahat stupačky po zemi. Zvládá v pohodě i horší povrchy. Jak si zvyknu tak je to až nebezpečné. Rychlosti do 180km/h pohodička. Lítat s tím dálniční přesuny, by mě ale piclo. A tak to nejezdím a jsem spokojen. Jen manipulace na místě je teda sakra znát. Asi nějak měknu, pořád to nezvednu.
Jiná závada nebyla. Takže spolehlivá jak sociální dávka.
Po sezóně se jen vyleštilo plexi, abych taky konečně po cestě něco viděl a občas trefil domů.
Můžu říct, že to za ty prašule opravdu stojí. Ale neříkejte to manželce. To mám vlastně pučené, že!

Zase se to stalo!!! - a já jsem poprvé nevinen!!!
- v záchvatu Češství jsem přes zimu přezul nové, vychvalované české pneu Mitas Terra Force.
Zklamání první: přišli, na gumách napsáno MADE IN SLOVENIA
Zklamání druhé: velikonoční neděle, ráno 8h, národní parčík na Maďarsko-Rakouském pomezí, rovná hrbatá cesta, černý lesklý asfalt, trochu mokro ale neprší, jedu devadesátkou aaaaaaaaa, kuvaaaaaaaa řídítka do vývrtky, mašina na pravou stranu, od padáku lítají jiskry třicet metrů, brzdím novýma Alpinkama, moje záda poznávají po čem jezdím?
Měl jsem štěstí! Zase! Moto pojízdné, odnesli to jen předražené plasty, bunda a vánoční botičky. Zbytek pobrali spodní padáky, držák zadní stupačky a originální kryt rukou. Až jsem byl překvapený jak to vše zafungovalo.
Takže když Vám někdo řekne že Mitas jsou mrchy klouzavé-ANO ANO ANO.
Na základě zkušenosti s platbou faktury za plastíčky Triumph jsem doplnil mašinu o horní padák Wunderlich (musel se tedy trochu za cigára upravit). Alespoň mám sjednocený komaxit.

Jinak jsme si užily móóóóc pěknýýýýýýý druhý rok. Ten příští bude třetí a jak se traduje. Je v manželství první kritický tak uvidím co nám přinese.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lopata75 (111) napsal 02.02.2018 v 20:53

Tak přeji další km a bez pádu. Jinak v Rakousko jsem taky lehnul. Nemusí to být pneumatika, ale mají tam sem tam klouzavý asfalt s velkým podílem vápence jak v jižních státech a sem tam na Slovensku. Suchý poznám hned, mokrý je dost špatně poznat...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Rok čtvrtý

    Rok čtvrtý plný, krásný, odmakaný, nádherných 17tis kiláků Po mizérii a patálii s opravou motoru ,jsem byl loni nažhavený jak svařovací drát. Dovolené ušetřené. Ženu jsem v zimě dostatečně masíroval, takže ani nezkouš

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 03.04.2020
    Uskutečněno: 03.04.2020
    Tachometr: 87000km
    Komentářů: 1x
  • Rok třetí - krize

    Rok třetí jak jsem kdesi zmiňoval rok kritický se bohužel tak trochu naplnil. Je 13.4, konečně se dá po práci trochu pojezdit. Zatím jsem stihl jen jednu víkendovku v tatrách a to nebylo nic moc. Neb navrchu se jezdil

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 06.02.2019
    Uskutečněno: 06.02.2019
    Tachometr: 70000km
    Komentářů: 2x
  • Tak zase na pohodu 2017

    V kavárně – Kam že to jedeš? Zase jedeš sám? Proč to děláš? To budeš celý den hledět před sebe? Ty umíš jen Gůůůten tááág? Co na tom máš? Ty máš problém? Jsi magor! !! Je to jinak: pořád dokola-honička v práci, doma dě

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 01.09.2017
    Uskutečněno: 01.09.2017
    Tachometr: 53000km


TOPlist