renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hlousici
Vloženo 7.5.2016
Aktualizováno 1.5.2020
Zobrazeno 2 837x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 03.04.2020, Uskutečněno: 03.04.2020, Stav tachometru: 87000 km, Zhlédnuto: 18x


Rok čtvrtý plný, krásný, odmakaný, nádherných 17tis kiláků

Po mizérii a patálii s opravou motoru ,jsem byl loni nažhavený jak svařovací drát. Dovolené ušetřené. Ženu jsem v zimě dostatečně masíroval, takže ani nezkoušela přibrzdit. Bylo jasné, že si víc užijeme po telefonu Navíc se ke mě v zimní přestávce našel parťák. Takový magor co se prostě chce pořádně povozit. A vzhledem k tomu že jezdí na FireBlade tak to byla opravdu jízda. Má můj obdiv. Pořádně jsem ho provedl Balkánem a třeba v Albánských horách mi ho snad bylo i líto.

Byl jsem moc rád že jsem TT nakonec neprodal. Přestal myslet na pazvuky linoucí se z motoru a začal naplno řádit. Musím říct, (nebo spíš napsat) že každým rokem se pocit z jízdy na TT zlepšuje. Čím má víc nahrkáno, tím člověk méně řeší co se může a nemůže stát. Bere to jako dobrodružství a jezdí bezstarostně. Na moto přibylo gelové sedlo, tím se pocit z jízdy ještě umocnil. Doporučuji investovat do této maličkosti. Je třeba si zvyknout, že je tvrdší ale zase po celodenním ježdění. Vaše prdel nepozná středověk. Z originálního sedla mě hrozně bolely stehna. Dále jen doplněček v podobě krytu chladiče. Se mi nechtěl šťourat hmyz z chladiče.

Letos se mi poprvé nevyhnuly závady na cestě. Na jarním velikonočním tripu do Chorvatska mi na cestě zpátky v horách přímo na Chorvatsko-Sovinské hranici prasklo těsnění ve spojkovém válci. To byla legrace, když jsem nemohl vyřadit a proskákal hranice bez zastavení. Celník letěl z boudy jak kdybych mu olizoval dorostenku. 800Km domů jsem jel Alpama s tím, že po desátém vymáčknutí spojky: zastavit, dolít brzdovku, řadit pouze čtyři pět šest. Parťák vletěl do křižovatky předem, zastavil provoz a já na čtverku plný lítal přes kruháče. Pak se diví že jezdím jak magor.
Výměna nového válce je za pár minut ale než dorazil z UK trvalo přesně měsíc

Letní trip do Řecka byl suprovní. 5000Km za 8dnů. Jen klikatice mimo hlavní tahy. Přesně jak to mám rád (Černá hora, Albánie, Makedonie, 7x jsme přešli Srbské hranice-na poslední kontrole už nechala celnice vyskládat všechny trenýrky z kůfrů, asi má ráda hard, Bulharsko, Rumunsko a Slovensko) prostě celý balkán. V porovnání se silniční motorkou, ztrácí na rovinkách. Jak se to trochu zaklikatí, proženu kdejaký sporťák. Ten zátah tříválce je perfektní. Na el.plynu je sice takové hluché místo. Je třeba se s tím naučit pracovat. Já řadím z meziplynem. To zvládne i opice. TT dovolí opravdu hodně. Jezdím Pirelli Scorpion Trail II a neměnil bych. Sedí to jak vláda na dotacích. Nájezdy jsou díky těm předním pseudo vidlicím malé. 9Tis. Zadek je OK ale předek je prasárna. Přitvrzení už není možné. Na těch Albánských necestách se mi taky podařilo odvařit přední desky v 10tis.?? Výrazně to ale ovlivňuje styl jízdy a jak říkám, letos to byla parádní horská dráha. Pak mi ještě v Rumunsku upadl blinkr,?? Fakt úplně sám!!. To byly ti dva japonci Samoseto a Tosesamo???

Na podzim se z motoru začal ozývat při startování cinkavý zvuk. Po anallííze to dělal hydraulický napínák rozvodů. Řetěz po 86tis fakt perfektní, napínák vyměněn prý dvě čárky od konce. Opět jsem čekal měsíc než dorazí | . Zvuk se sice neztratil ale zase mám udělané rozvody.
Na podzim už jsem to tak přeháněl že na jadranské mygistrále. Jsem nenechal předjet žádného žiletkáře. Stupačky se na asfaltu střídaly jak socky u čuča. Parťák se o mě normálně bál. Taky ne když se mnu spal za rok víc jak z bábou. DOST!! Tady už je to hodně.

A proto jsem se se rozhodl pořídit ještě jeden stroj. Nahalatý, klasický a na něm projet moje oblíbené balkánské trasy. Když to bude foukat, naklepávat zadek a tahat pracky tak to bude poklidnější. Od února 2020 stojí v garáži motky dvě. TT je na prodej. Nemusím. Je mi ho líto. TT vytažen poprvé 28.3 (druhá moto má už 1400km) a hádejte???…………………………………….ANO tečou vidle Tomu se už musím smát. Ale cesta do servisu byla prostě parádní. Doma mě asi zlinčují. Když se to neprodá. Mě to nevadí.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hříbek (59) napsal 04.04.2020 v 09:13

Pěkně napsaný pročetl jsem si rok po roku a ted mě zajímá, co je ta nahatá zač?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Rok třetí - krize

    Rok třetí jak jsem kdesi zmiňoval rok kritický se bohužel tak trochu naplnil. Je 13.4, konečně se dá po práci trochu pojezdit. Zatím jsem stihl jen jednu víkendovku v tatrách a to nebylo nic moc. Neb navrchu se jezdil

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 06.02.2019
    Uskutečněno: 06.02.2019
    Tachometr: 70000km
    Komentářů: 2x
  • Rok druhý

    Po delší době zase přidám pár poznatků, zkušeností a dojmů. Máme za sebou s tímto cestovním tříválcovým králem další plnou sezónu. Bezmála 16tis. Při pomyslném zazimování dostal stroj poštelovat ventily. Což znatelně uh

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 02.02.2018
    Uskutečněno: 02.02.2018
    Tachometr: 58200km
    Komentářů: 1x
  • Tak zase na pohodu 2017

    V kavárně – Kam že to jedeš? Zase jedeš sám? Proč to děláš? To budeš celý den hledět před sebe? Ty umíš jen Gůůůten tááág? Co na tom máš? Ty máš problém? Jsi magor! !! Je to jinak: pořád dokola-honička v práci, doma dě

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 01.09.2017
    Uskutečněno: 01.09.2017
    Tachometr: 53000km


TOPlist