PROFIL MOTORKY

Triumph Scrambler (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník T601
Vloženo 8.4.2010
Aktualizováno 28.11.2017
Zobrazeno 17 629x
HODNOCENÍ PROFILU OD 80 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 10.09.2017, Uskutečněno: 10.09.2017, Zhlédnuto: 21x


Po špuntech E-09 od Mitasu jsem zkoušel docela levné ale vychvalované Heidenau Scout K60 . Kromě neskutečného nájezdu a ceny jsem se v nic ale zklamal. Předek byl hlučný jak sviň, za studena a mokra klouzaly... a teď ke konci ztvrdly z gumy na plast. Možná na těžší motorce se budou chovat líp, já je ale vyhodil ještě daleko před koncem životnosti.
Po dobrý zkušenosti s Mitasem jsem se rozhodl jít znova do špuntů, ale když se chci držet TP, je volba docela omezená. Sáhl jsem tedy po TKC 80 , máme tu haldkej kluzkej asfalt s leštěným mramorem (děs-běs), takže mi snad jejich měkčí směs pomůže. Jsem zvědavej jak rychle budou na tomhle hladkým povrchu mizet.

Po 100km ve městě jsem vzal gumky trochu obrousit do šotoliny a zatáček, abych nemusel nůžkama ostříhávat „hádečky strachu“ z běhounu. Prvních 500km a jsem velmi spokojenej.

Na asfaltu jsou mnohem stabilnější a čitelnější než Heidy, v zatáčkách jsem sice opatrnej, ale drží jak na kolejích. V lehčí šotolině ... není poznat, že jsem v šotolině. Tak nějak pode mnou žehlí povrch. Zatím si tedy chrochtám.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-Jandys- (16) napsal 16.09.2017 v 02:13

Jezdím obě sady,jak Mitas tak TKC,za mě v pohodě,na mokru i bláto,ke konci sice už víc hučí ale aspoň je vas slyšet Většinou dávám přední TKC a zadek Mitas,někdy i verzi Dakar,podle nabídky cen

technick (41) napsal 11.09.2017 v 18:44

Ahoj, letošní rok dávám taky na TKC 80. Nejvíc mi na nich vadí dobržďování před zatáčkou na asfaltu, teď už je to lepší, ale přední pneu je odbržděná do schodů, dělá to zase jiný zajímavý věci. V terénu jsou ale luxusní, vyjel jsem s nimi na druhou nejvyšší horu v ukrajinských karpatech


Už mají najketo asi 6000 km a ještě něco málo ještě vydrží.

Slávek-TDM (129) napsal 11.09.2017 v 14:09

Ja mam na BMW taky TKC80. Nejsou spatny, v terenu teda omezene (jako kazdej big block), ale hrozne rychle mizej. Zkus Shinko 804/805 pokud se v tvym rozmeru delaji.

jiri.nikl (6) napsal 10.09.2017 v 16:53

krásný scram v té nejrychlejší barvě umím si dost dobře představit ,jaká bude moje další Angličanka či vlastně Angličan

TangoLima (9) napsal 10.09.2017 v 14:59

Ahoj, TKC 80 jezdím na Scramovi také a i když nemám zatím s čím porovnat, jsem spokojen. Nakonec, řekl bych, že gumy mají na víc, než podvozek (hint - upgrade přední vidlice) :)


Nejnovější záznamy v deníku
  • Booster plug

    Od prvního svezení na Scramu mě štval necitlivý chod stříkačky v nízkých otáčkách a okolo volnoběhu...mírné pootočení plynu při průjezdu zatáčkou a zničehonic kopanec do zadního kola. Zkoušel jsem milion způsobů, jak to

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 22.05.2019
    Uskutečněno: 22.05.2019
    Tachometr: 28000km
    Komentářů: 2x
  • Travel modes

    Přes zimu jsem se rozhodl rozšířit si horský dojezd o malý kanystr Rotopax (1 galon) a tím jsem de facto ukončil ladění nejrůznějších přepravních módů Scramblera. Pro majitele moderních spotřebních motorek jde asi o činn

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 09.04.2018
    Uskutečněno: 09.04.2018
    Tachometr: 25km
    Komentářů: 3x
  • Skal a stepí, divočinou

    Poslední měsíc jsem měl tolik práce, až jsem pro ni zanedbával svoje povinnosti ... rozuměj koníčky. A tak když se mi konečně naskytla šance se pořádně svézt, byl jsem už nadrženej jak dorostenec a musel jsem se krotit,

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 15.10.2017
    Uskutečněno: 14.10.2017
    Komentářů: 3x


TOPlist