Chtěl bych se pokud možno co nejvíce přiblížit originál stavu(v rámci možností) ty hrozný stupačky šly první na řadu.Nevěřil bych,jak bude náročné hlavně finančně originál stupačky pořídit,řekne se jenom stupačky,ale kdo už sháněl ví své.Zrušil jsem ta černá řidítka a pořídil chromovaná.Nejsou sice originál,ale odpovídají přesně tomu co z tohoto stroje chci mít.
To samé proběhlo i s rukojetěmi,byla to hrůza.Vyhrál jsem si a dotáhl je do detailu,včetně origo závažíček.Byl jsem hodně spokojený.
Když jsem poskládal karburátory a filtr nasadil kam patří,chystal jsem se na první start,pustím benzín a pochvilce vidím jak mi z karburátorů protéká benzín,v tu chvíli jsem myslel ,že mi jebne.Před tím jsem vyměnil i benzinovou hadičku místo staré,která mi i při montáži spuchřením praskla.Těsně u karburátorů se v hadičce nachází malý benzinový filtřík,jak se ukázalo později,i ten jsem měl hned dát nový a ne ho jen vyčistit.Takže jak jsem uviděl ,že mi protýká benzín,byl jsem naštvaný ,kde se stala chyba,co jsem poskládal špatně.Nejhorší bylo to,že když jsem karbce vyndal a pustil do nich benzin ,tak nikde netekl...omg čirou náhodou jsem zahýbal novou benzinovou hadičkou a závada se konečně projevila,propojovací téčko mezi karburatory potřebovalo také nové těsnící kroužky,hrnul se tam tudy benzin ven ,když na tečko hadička zatlačila.Vždy po takové píčovině nasledovaly dlouhe dny čekání na to ,než objednané zboží dorazí a zase další a další poštovné z anglie či benzín po čechách atd.prostě masakr.Nejhorší vždy bylo,že se na to nedalo dost dobře připravit dopředu,vždy se objevilo něco ,s čím člověk nepočítal ...
Nesmím zapomenout i na pár okrasných píčovinek ,jako výměna černých zkorodovaných krytek zadní vidle za nerezové.
-
-
-
-
-
ty stupačky se mi na tom hrozně nelíbily,brrr
-
-
nová řidítka s hefty
-
-
neoriginal hrozný hefty
-
a zase ty strašný hefty
-
propojovací benzinové téčko mezi karburatory
-
-
-