Nejhorší asi je to očekávání,jestli po rozborce a sborce to vůbec pojede.Obzvláště,když jsem to od koupě ,kdy jsem to nastartoval a par metru zkusil jestli řadí,vůbec jinak neprojel.Přišla fáze start.Chytlo to nečekaně snadno a na poprvé,krásný pocit,trošku jsem si u toho radostí zatancoval a zajuchal,dal doutníčka a plzničku na večer.První kiláčky byly boží,ale ty další ještě lepší a stále se to stupnuje.Thundík má originál laďáčky navenek nerozeznatelné od normálních klasických tichých,což je velká výhoda na stk ale co hlavně ,mají naprosto úžsný nenásilný zvuk.Rozjezdy i křižovatky byly zpočátku trošku zmatené,stále bylo třeba hýbat s volnoběhem,otáčky často kolísaly a také mi to často zdechlo.Thundík nejspíš dlouho stál a to žádný mašině nesvědčí,bylo třeba ho rozjezdit.První spotřeby okolo 6 litrů.Vytáhnul jsem Thundika na výlet do Olomouce.Bylo před námi tak 700 km.První mouchy se objevily po dešti,začalo to jet na dva válce,ještě že se s tím dalo i tak ject,sice špatně ,ale jelo to.Když to po pár km oschlo tak se to chytlo opet na tři a tak to zůstalo až domů.
-koupeny komplet nové zapalovací kabely s fajfkami a jedna nová indukční cívka
indučka i kabely jsou od německého výrobce PVL,jsou vyzkoušené ,fungujou a za slušné peníze oproti originálům,vyšla s poštovným asi na 1800,- kč original stojí 122 eur a kabel s fajfkou jeden 98 eur uffff ,cenu těch PVL kabelu uz nevim,ale taky to bylo dost.
Ukazují se první kapky oleje okolo policajta,zatím neřeším a jezdím...
Vlastník | jiri.nikl | |
---|---|---|
Vloženo | 30.5.2017 | |
Aktualizováno | 14.9.2020 | |
Zobrazeno | 4 921x |