Thundík nebyl zrovna v bezvadném stavu,ale s tím sem do toho šel,co čekat od 22 let staré mašiny.Byl to dovoz z německa a hned jak jsem ji dovezl ,začal servisní marathon.Byla to pro mě i výzva,protože po jawičkách co se v nich člověk našťoural,přišla konečně takováhle bomba a říkala si o pitvu
-výměna chladící kapaliny
-výměna oleje a olej filtru- tady pozor při koupi filtru,jsou v prodeji dvě verze a v jedné z nich ,přestože je pro tento model určená,nepasuje velký těsnící O kroužek
-výměna brzdové a spojkové kapaliny
-výměna kompletního předního brzdiče,včetně brzdových destiček předních
-nová přední brzdová hadička,original triumph
-nový o kroužek ke kovové trubce napojené na vodní čerpadlo
-nové dvo o kroužky vodního čerpadla
-nové dva gumové dorazy benzinové nádrže (jeden tam vůbec nebyl)
-nové svíčky
-vypraný KN vzduch.filtr
-odkalené karburátory,včetně výměny některých poškozených šroubů,
-nové gumové příruby mezi karburátory a vzduch.filtrem
-
-
-
-
nové dva dorazy benzinové nádrže,tento byl jen jeden a druhý
-
-
-
-
tady už je vyčistěno,a začíná se mi to líbit
-
-
-
-
-
nemrznoucí směs
-
pohled pod olej filtr
-
toto benzinové téčko z karburátoru ,mě pěkně potrápilo
-
víko olej filtru se špatnou gumičkou
-
víko olej filtru se správným O kroužkem