Honda Forza 125 (2016)

Vloženo 28.10.2016
Aktualizováno 5.10.2019

Trasa pro skútristy - Dolním Rakouskem z druhé strany Novohradských hor

Vloženo: 18.07.2017, Uskutečněno: 16.07.2017, Stav tachometru: 4600 km, Zhlédnuto: 17x , Bod zájmu: Mandlstein

Obecný popis
- výlet na půl dne až den podle místa výjezdu a zastávek cestou
- styčným místem a přejezdem do Rakouska jsou Nové Hrady
- z Českých Budějovic celkem cca 200 km, z Třeboně cca 150 km. zatrasováno je z obce Libín u Třeboně, projeto na Hondě Forze 125, zájemcům mohu poslat GPX soubor s celou trasou
- v Rakousku okruh prevážně vedlejšími cestami, s hezkým asfaltem, užijete si zatáčky, kopce, nádhernou krajinu a i trochu scooteradventure
Detail
- podle toho, odkud jste, se dopravíte do Nových Hradů, v Rakousku najedete cca 100 km
- jedete přes Pyhrabruck, v Heinrichs doprava a po asfaltce serpentinami vyjedete na Mandelstein, kde je možnost nechat motorku na malém parkovišti a vyšlápnout si pěšky na kopec za hezkým výhledem
- pokračujete krásnou vyhlídkovou cestou na Harbach, potom odbočíte doprava na Lauterbach a pokračujete na Hirschenwies
- nedaleko za Hirschenwies je ostrá zatáčka doleva a cesta pokračuje asi 2 km jako neasfaltová, pěkná utažená hlína se štěrkem - avizovaný scooteradventure, asi ve 2/3 cesty je vyhlidka s lavičkou
- mezi Harmanschlagem a Algenbachen odbočíte doprava a hned za mostem zase doprava na cestu (Joachimstal)), která vás dovede až na "zelený" přechod do Česka, až dojedete na konec asfaltky, dáte se zleva kolem stavení lesní cestou asi 200m dolů k hranici, je to krásné místo na fotku s motorkou a trochu relaxu v panenské přírodě
- až se nasytíte přírody, vrátíte se stejnou cestou zpět do Algenbachu a pokračujete doprava na Steinbach, kde se dáte doprava na hlavní silnici a hezkými zatáčkami do kopce dojedete do Rindlbergu, kde se dáte úzkou asfaltkou doleva směr Reichenau a krásnou cestou kolem Naturparku se vrátíte na hlavní do Bad Grossperholz
- po hlavni se vrátíte do Steinbachu, odbočíte dprava na Mulbach a zde doleva na Sulz a krásnou cestou pokračujete až do Weitry
- ve Weitře doporučuji prohlídku historického centra
- z Weitry vyjedete na Schagges a přes Henrichs a Pyhrabruck se vrátíte zpět do Nových Hradů
- pokud jedete z Nových Hradů na Třeboň, můžete se ještě zastavit a projít si přírodní rezervaci Červene blato