Během víkendu jsem dodělal zadní kolo. Přezutí docela porod, snaha to aspoň nějak vyvážit ještě větší, ale nakonec se to s cca 80g závaží celkem povedlo. Vymezení vůle rozety nastříhanou duší a dopnutí řetězu a byla sranda. Cukání se zlepšilo, už není nějak nebezpečný, asi to k tomu ježdění do 4000 ot. patří.
Už jsem to chtěl přihlásit, ale zákony v našem banánistánu mi to kazí. Proč by někoho mělo zajímat, že ročníky 1993 z Rakouska nikdy neměly štítek, že. Prostě bejt musí a basta. Fakt super, takže čekám na kousek oraženého origo plíšku za 1500 kč
Vlastník | dadanek1999 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 1.12.2020 | |
Zobrazeno | 8 906x |
Toz ja objednal origo za 1500
Taky po mě chtěli na ev. prohlídce štítek. Musí ho mít motorky vyrobené nebo do ČR dovezené myslím po roce 2002. Z kawasaki se mi ani neozvali, takže jsem si ho nechal vyrobit z hliníku za cca 500 kč, ale příště bych si ho nechal vyrobit v reklamce za 50 kč.
Aha toš zase jsem o něco moudřejší
Díky za pochvalu Já vzal ražený, aby to vypadalo origo, když tam musíš s mašinou na pujčeném vozíku, nechceš riskovat vyražení kvůli neorigo štítku. Ono to tak je, ale bere se datum prvního přihlášení v ČR.. A tím, že je to dovozovka, tak bude poprvé v čr přihášena až teď
Ohledně toho štítku - kdo ho po tobě chce? Motorky roku výroby myslím do 2001 mít štítek nemusí - sám technik na STK mi to říkal. Taky jsem to řešil protože mám r.v. 2002, tak jsem si ho nechal udělat jako nálepku. Na A4 jich je 8 a stálo mě to asi 50KČ, takže před STK strhnu starý ošoupaný a nalepím nový.
Jinak pěkná práce s tím GO celé motorky