Tak po prasklým chladiči přišla další oprava. Byla to drobnost, která se nedá úplně přičítat nespolehlivosti Dakaru. Nevím jak a kde, ale prostě se mi přesekl/přeskřípal jeden z tuším 5ti kablíků, který vedou od tý skřínky kam se cpe klíček. Zahrál jsem si na mechanika, vzpoměl jsem si jak jsem ve 12ti pájel malý obvůdky a všechno jsem pěkně odstrojil, zapájel, zamotal, nastrojil a už to zase frčí. Byla to sice drobnost, ale taky mě drobně nasr. Člověk by řekl, že to budou mít kluci od BMW nějak pošéfovaný, aby se tohle prostě nemohlo stát. Taky jsem si zkusil, že opravování motorek není taková prdel - s těma šrobkama, který držej plastouvou objímku zespoda od zapalování, jsem se rval tak hodinu - drželi svině, že jsem myslel, že to nedám.
Pro všechny dakaráky: když se vám bude najednou zničeho nic při jízdě chcípat motorka a spraví se to pohnutím řidítek, tak je to pravděpodobně přeseknutej kablík od zapalování Hodně štěstí s těma dvouma křížákama
Vlastník | Buřtíček | |
---|---|---|
Vloženo | 10.11.2008 | |
Aktualizováno | 3.4.2010 | |
Zobrazeno | 5 721x |