PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 532x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

Vloženo: 16.03.2017, Uskutečněno: 16.03.2017, Stav tachometru: 25452 km, Zhlédnuto: 26x


No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km (což je opravdu hafo mega mrtě moc ), rozhodl jsem se ho vyměnit...

Jako vždy, výměna oleje znamená zaprasení půl garáže Tato výměna nebyla výjimkou. Až jednou budu velkej, budu měnit olej již bez zasrání betonu v půlce garáže...

No olej připomínal částečně mazud a částečně vyjetý olej. Dole na pekáči, kam ten brajgl stekl, se oddělili 2 frakce. Dole byla jakási tmavá táhnoucí se hmota a nad ní byl klasický vyjetý olej U Riegla v Liberci jsem koupil olejový filtr HF 132 a v jednom obchodě koupil olej 20W-50 od Motulu. Až doma jsem zjistil, že je nejvíce vhodný pro "vysoko" otáčkové motory Harlejů Nedá se nic dělat, další olej kupovat nebudu... No money bro Specifikaci plní, mazat to bude a při tom našem minimálním nájezdu a výměně zase po roce to ten olej vydrží

Taky jsem vyčistil vzduchový filtr... Po 4 letech Řekněme, že za přístup k němu, by měl někdo dostat minimálně rákoskou Už vím, proč jsem ho minimálně 4 roky nečistil!!! Jebačka na hodinu a půl!!! Musel jsem pak vyměnit vruty, které drží airbox pohromadě, páč origo měli pěkně "ošoustané" hlavy. Pro jistotu jsem všechny nové šrouby před utáhnutím vomatlal ve vazelíně, aby zase za 4 roky šly snadněji povolit

No musel jsem taky oživit baterii. 12V baterie hlásila napětí 5V Naše chytrá nabíječka baterií vyhlásila stávku a že je baterie "kaput" a že nejde nabít. Stavil jsem se u kámoše pro hloupou nabíječku a ta již baterii oživila a drží si napětí krásných 12,7V P.S. Díky Dráte Důvodem rychlého vybíjení byly udělátka na nabíjení telefonu pomocí USB. Ty jsme udělali před x roky v rámci cestování a živení telefonů elektřinou. A toto vybavení pochopitelně žere energii, páč je napojené přímo na dráty z baterie. Teď tam již nic není a baterie by měla vydržet déle nabitá

Asi bude potřeba vyměnit brzdovka, lebo při opakovaném prudším brždění klesá výrazně účinek a bod záběru páčky. Nejspíše tam je někde voda, co vždy začne trochu bublat a účinek je ten tam

Taky jsem to byl krátce projet První poznatky - motor již není zdechlý a nemusím na 9500 ot/min řadit, ale nechá se držet skoro až na 10 500 ot/min A stovku teď na rovině hravě udrží

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 19.03.2017 v 21:08

Olej jsem neměnil ani nepamatuju. Musím zjistit, kdy to vůbec naposledy bylo .
Já akorát před vypouštěním sundávám kryt (většinou i řadičku). Připadá mi to jednodušší, než ho pak čistit. S filtrem jsem se nazlobil v zimě při příležitosti demontáže tlumiče. To si člověk vždycky od srdce zanadává .

Co se týče baterie, letos jsem její péči asi taky dost podcenil, přestože jsme o tom ještě někdy v zimě diskutovali na fóru . Nevím jaké měla napětí, světlo sice rozsvítila, ale točit s motorem se jí ani po chvíli nabijeni nechtělo. První start po zimě jsem tedy raději provedl pomocí roztlačení . Ale potom, co pobyla pár hodin na nabiječce vypadá, že snad ještě bude makat. Doufám, táhne jí teprve 4. rok.

A brzdy, ty se mi zdály taky nějaké jalové. Však taky destičky už nemám nic moc. Nicméně, když jsem z nich intenzivním záběrem trochu vypálil mastnotu, účinek šel rapidně nahoru

crystalák (0) napsal 18.03.2017 v 10:07

dávám olej Motul 7100 2O W 5O pravidelně a maximální spokojenost

125Marek (10) napsal 16.03.2017 v 21:36

Babička ho chtěla vyhodit a prý: "kluci, nebude se vám to k něčemu hodit"? Jasně že ano Ale stejně jsem to vycintal vedle

elvis78 (140) napsal 16.03.2017 v 21:16

Pěknej pekáč na olej


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x
  • Výměna řetězu

    Po nepříjemném incidentu s prasklým řetězem na enduru jsme zalovili v paměti, kdy jsme vlastně na motardu řetěz měnili :-D A jelikož Blatka s tímto již druhým řetězem najezdila přes 10 000 km, usoudili jsme, že když už

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.05.2015
    Uskutečněno: 01.05.2015
    Tachometr: 22km
    Komentářů: 4x


TOPlist