PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 23.12.2010
Aktualizováno 24.2.2013
Zobrazeno 12 524x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3


Vloženo: 01.05.2015, Uskutečněno: 01.05.2015, Stav tachometru: 22 km, Zhlédnuto: 8x


Po nepříjemném incidentu s prasklým řetězem na enduru jsme zalovili v paměti, kdy jsme vlastně na motardu řetěz měnili A jelikož Blatka s tímto již druhým řetězem najezdila přes 10 000 km, usoudili jsme, že když už měníme řetězy, tak pořádně Na motardu by řetěz ještě asi nějaký ten kilometr vydržel, ale po příhodě s endurem raději nic riskovat nebudeme. Sice řetěz nebyl vystavován takovému namáhání, tolikrát se v bahnu taky nevykoupal jako u endura, ale k dokonalému namazání měl mnohokrát daleko.

Dosavadní řetěz byl ČZ 428 O-RING 126 článků. Nejen proto, že teď bude motard používat často ségra, která v terénu moc jezdit nebude, a že celkově motard už se do terénu nepodívá ,jsme zkusili zvolit nepouzdřený řetěz, takový, jaký se dodává na Blatu v serii. Původní blatovský byl věčně vytahaný, mezi články se dostávaly zrníčka písku a několik článků se pak dokonce i "zakouslo", že řetěz už nešel pořádně rozpohybovat. Nevíme jistě, jestli Blata používala řetěz od ČZ, chtěli jsme však zkusit pokus, jestli tedy nepouzdřený řetěz přímo od ČZ bude tak špatný jako ten původní blatovský. Pro nepouzdřený řetěz hraje také cena (5 Kč/článek nepouzdřený, 10 Kč/článek u pouzdřeného). Doufejme tedy, že řetěz bude lepší

Mimo jiné jsme současně s řetězem vyměnili i primárko. Na tom starém už začal vystrkovat zuby žralok, takže když už, tak už Rozeta velké známky opotřebení nejevila, alespoň, co se týče žraločích zubů. Lehký úbytek materiálu v oblasti zubů je znát, ale na výměnu ještě nevypadala :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
125Marek (10) napsal 04.05.2015 v 16:27

Až se uzdravíš a někdy pojedeme se projet nebo se půjdu projet a stavím se u vás, tak určitě ti něco hodím

Martic (13) napsal 03.05.2015 v 20:38

Aha, tak jestli je to kopie s tím ne zcela ideálním drážkováním, tak o tu až takový zájem nemám. Ale kdyby jsi vyhazoval, tak ji beru .

125Marek (10) napsal 03.05.2015 v 17:12

No pokud chceš, zničené kolečko ti klidně dám Myslím, že to, co tam do teď bylo, byla stejně nějaká kopie za 100 kč No plýtvání - raději jsme vše vyměnili, protože máme trochu strach, že to rupne znovu. Nepouzdřený řetěz jsme chtěli zkusit z několika důvodů 1) je 2x levnější 2) ségra bude teď s motardem šmrdlat silnice, kde snad řetěz nedostane takovou sodu 3) chceme to porovnat s originálem

Martic (13) napsal 01.05.2015 v 21:21

To je snad holé plýtvání . Chápu že máš obavy, aby se historie neopakovala a nevím jak byl řetěz vytahaný, ale myslím že takový řetěz musí snést i násobně větší nájezd. Minimálně ten pastorek by ještě dost vydržel. A toho, že by na něj nesedl nový řetěz bych se taky nebál. Kdyby tě snad napadlo ho vyhazovat, klidně ho od tebe koupím. Vždyť nový originál stojí skoro 7 stovek .

Každopádně jsem zvědav na zkušenosti s tím novým netěsněným ČZ. Hádal bych, že trvanlivost bude podobná jako u původního EK. Zde platí dvojnásob - mazat


Nejnovější záznamy v deníku
  • Opět výměna oleje a čištění vzduchového filtru

    No podle posledního záznamu na motorkářích nebyl olej měněn nejméně rok a půl :-| A protože se blíží sezona a my jsme od poslední výměny najeli závratných cca 1500 km :-D (což je opravdu hafo mega mrtě moc :-D ), rozho

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.03.2017
    Uskutečněno: 16.03.2017
    Tachometr: 25452km
    Komentářů: 4x
  • Výměna oleje, nové přední destičky a ventily

    Protože jsme s motardem již dlouho nic nedělali a jen jezdil, rozhodli jsme se vyměnit olej, filtr a ještě seřídit ventily. Jako vždy se toho ujal mistr Špůr, který vše udělal a zkontroloval (y) Ještě se mrknul na před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 24200km
    Komentářů: 1x
  • Výměna pneu - Heidenau K80 100/80-17 a 130/70-17

    Již nějakou dobu jsme zvažovali jaké pneu koupime no našeho motarda, až se stávající Heidenau K66 sjedou. A tento čas nastal, neboť dezén klesl na 1,2 - 1,5 mm (předpis je 1,6) :-) Dlouho jsme uvažovali o stejných pneu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.08.2015
    Uskutečněno: 20.08.2015
    Tachometr: 23400km
    Komentářů: 1x


TOPlist