Po nepříjemném incidentu s prasklým řetězem na enduru jsme zalovili v paměti, kdy jsme vlastně na motardu řetěz měnili A jelikož Blatka s tímto již druhým řetězem najezdila přes 10 000 km, usoudili jsme, že když už měníme řetězy, tak pořádně Na motardu by řetěz ještě asi nějaký ten kilometr vydržel, ale po příhodě s endurem raději nic riskovat nebudeme. Sice řetěz nebyl vystavován takovému namáhání, tolikrát se v bahnu taky nevykoupal jako u endura, ale k dokonalému namazání měl mnohokrát daleko.
Dosavadní řetěz byl ČZ 428 O-RING 126 článků. Nejen proto, že teď bude motard používat často ségra, která v terénu moc jezdit nebude, a že celkově motard už se do terénu nepodívá ,jsme zkusili zvolit nepouzdřený řetěz, takový, jaký se dodává na Blatu v serii. Původní blatovský byl věčně vytahaný, mezi články se dostávaly zrníčka písku a několik článků se pak dokonce i "zakouslo", že řetěz už nešel pořádně rozpohybovat. Nevíme jistě, jestli Blata používala řetěz od ČZ, chtěli jsme však zkusit pokus, jestli tedy nepouzdřený řetěz přímo od ČZ bude tak špatný jako ten původní blatovský. Pro nepouzdřený řetěz hraje také cena (5 Kč/článek nepouzdřený, 10 Kč/článek u pouzdřeného). Doufejme tedy, že řetěz bude lepší
Mimo jiné jsme současně s řetězem vyměnili i primárko. Na tom starém už začal vystrkovat zuby žralok, takže když už, tak už Rozeta velké známky opotřebení nejevila, alespoň, co se týče žraločích zubů. Lehký úbytek materiálu v oblasti zubů je znát, ale na výměnu ještě nevypadala :)
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 23.12.2010 | |
Aktualizováno | 24.2.2013 | |
Zobrazeno | 12 524x |
Až se uzdravíš a někdy pojedeme se projet nebo se půjdu projet a stavím se u vás, tak určitě ti něco hodím
Aha, tak jestli je to kopie s tím ne zcela ideálním drážkováním, tak o tu až takový zájem nemám. Ale kdyby jsi vyhazoval, tak ji beru .
No pokud chceš, zničené kolečko ti klidně dám Myslím, že to, co tam do teď bylo, byla stejně nějaká kopie za 100 kč No plýtvání - raději jsme vše vyměnili, protože máme trochu strach, že to rupne znovu. Nepouzdřený řetěz jsme chtěli zkusit z několika důvodů 1) je 2x levnější 2) ségra bude teď s motardem šmrdlat silnice, kde snad řetěz nedostane takovou sodu 3) chceme to porovnat s originálem
To je snad holé plýtvání . Chápu že máš obavy, aby se historie neopakovala a nevím jak byl řetěz vytahaný, ale myslím že takový řetěz musí snést i násobně větší nájezd. Minimálně ten pastorek by ještě dost vydržel. A toho, že by na něj nesedl nový řetěz bych se taky nebál. Kdyby tě snad napadlo ho vyhazovat, klidně ho od tebe koupím. Vždyť nový originál stojí skoro 7 stovek .
Každopádně jsem zvědav na zkušenosti s tím novým netěsněným ČZ. Hádal bych, že trvanlivost bude podobná jako u původního EK. Zde platí dvojnásob - mazat