Montáž ukazatele zařazené rychlosti Gipro GPDS-T01. Je to celkem snadná záležitost. Sundat nádrž, natáhnout kablík od ukazatele podél stávajících drátů pod sedlo, zacvaknout koncovku do stávajícího diagnostického konektoru a zapojit napájení (červený drát) na nějaký zdroj napájení, který je sepnutý jen při zaplém zapalování. Použil jsem žlutý drát vedoucí k zadnímu světlu a napojil se na něj přímo v konektoru zadního světla. Za půl hoďky bylo hotovo. Kalibraci jsem nakonec udělal na stojanu a ukazatel funguje parádně.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Gumy za sebou mají 10 000km a bastal čas je vyměnit. Přední je sjetá do střechy a vzorek už nemá moc legalní hloubky. Zadní je vcelku v pohodě, ale už jí taky moc nezbývá.
Na cestě je nová sada, zase Michelin road 5, p
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.09.2020 |
Uskutečněno:
| 14.09.2020 |
Tachometr:
| 39300km |
Komentářů:
| 2x |
-
37388km na budíku a další sezóna před námi. Na pořadu dne byla výměna chladicí kapaliny, oleje a filtru. Jinak na motorce není moc co dělat. Prostě jezdí a jezdí.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 04.04.2020 |
Uskutečněno:
| 04.04.2020 |
Tachometr:
| 37388km |
-
Po krátké jarní projížďce jsem si všiml, že je levá strana mokrá od oleje...
Tak šla vidle rovnou na stůl a vyměnil jsem gufero.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 15.03.2020 |
Uskutečněno:
| 15.03.2020 |