Tak dnes poskládán vršek - válec, hlava, dalo to docela zabrat. Nevím co víc k tomu napsat. Snad jen, že trochu utíká komprese přes kroužky, nechápu, dle vůlí měly být OK, tak teď řeším co s tím. To asi abych se moc nenudil...
Vlastník | dadanek1999 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 1.12.2020 | |
Zobrazeno | 8 885x |
Jj uvidis... Ja jsem to psal jen kdyby jsi to nemel kam dat, ze bych vedel...
No utahl, ale vis jak, jak se to jednou hne, nikdy uz to nedas stejne a zase nechat udelat komplet hlavu a pak vyhucet na dvou tesnenich za sest stovek, to by bylo smutny
Ja mam ventily umyty a hlavu taky, karbon tam uz nenajdes. Rovinost jsem kontroloval a mela by byt OK, ale kdyz uz to tam budu davat, to srovnani je otazka par korun. Zitra tam zavolam a zjistim co a jak, to ma vyhodu, ze to mam kousek a nemusim to nikam posilat, uvidime, jaka bude cena, kdyz mi delali kartery na Simala, bylo to rychle, kvalitne a cena super. Kdyby to vypadalo blbe, ozval bych se ti pro kontakt na kamarada
Hele hlavu pokud by jsi chtel dela dobre kamarad... Vozim k nemu vsechny hlavy co tady vzdycky delam a nikdy zadna reklamacka... Kompletne to umyje, vycisti, vylesti ventily, zkontroluje hazivost ventilu, prebrousi hlavu a udela kompletne novy sedla ventilu a hlavy... Cena je kolem 3.000 za 16Ventil...
Jinak rovinnost valce zkontroluj normalne pravitkem... Tesneni pokud jsi daval nove, tak bych nove nekupoval... Pokud jsi to utahl jak se ma motor jeste nebezel, tak tomu nic nebude...
No kdyz otacim motorem (magnetem), je slyset, ze to tahne pres krouzky (ty ale pak pritlaci komprese a sesedne si) a krome toho i pres sani. Desi me to, kdyby se mel podpalit ventil... Hodlam na tom absolvovat v lete cestu do Chorvatska a vse jsem delal "na kvalitu" (tzn. jsem preventivne menil treba rozvodak a primar i kdyz to nebylo uplne nutne), predstava ze tam pak dojedu na to ze prehratim unaveny ventil mi tam pak nadela nejakou paseku... Mozna jeste koupim nove tesneni pod hlavu, znova to rozdelam a necham pro sychr srovnat hlavu i vrsek valce (byt podle toleranci by melo byt vse v poradku) a zabrousit ventily a sedla. Vazne me to desi, chtel jsem to mit "komplet", abych vedel, ze uz na ten motor nebude potreba vyjma bezne udrzby sahnout, tak zvazuji i takovou cestu. Pri ty hromade prachu co jsem do toho nasypal a jeste nasypu uz me to nevytrhne.
Tak uvidíš... pokud neprolínal tak to bude o.k. jak jsi teda poznal, že je špatnej??? Maximálně hold sundáš palici a uděláš hlavu... Dej to do rámu, oživ to a on se srovná :) změř kompresi na motoru a uvidíš...
Jenze ono se zdalo ze to tesni, petrolej tim neprotekl
Covece jestli ti nedovira ventil tak ho podpalis... Mel jsi ty sedla vzit alespon lestici pastou proti ventilu...
Dobre, diky Tak snad to behem expanze bude OK. Ted uz me bude desit jen ten jeden ventil, ale snad si jeste trochu sedne, zaklape se, aspon v to doufam.
Tak zo neres hele... To bude o.k. za provozu to bude uplne jine... Kdyz tocis naprazdno tak ti nic nedotlacuje prvni krouzek na valec.. za provozu ti krouzek k valci zamackne expanze smesi... Sloz to a uvidis, ze zo bude fungovat...
Bylo slyset ze to jde spodem. Na jednom valci to jde uplne mini i pres saci ventil, ale to je naprosto minimalne. Rozvody nastaveny, ventilove vule taky. Krouzky (ta cast kde se smackacaji k sobe) - 1. dopredu, 2. dozadu, 4 (zubaty) dozadu a 3 a 5 (ty kolem zubateho) cca 35 stupnu od prvniho, presne pode manualu. Ono to neutika nejak rychle, trva to tak vterinu, takze za jizdy bude asi poznat prd, ale zarazi me to, ze simala jsem zvykly na motor tesny jak kompresor. Treba si jeste sesednou jizdou
A je to určitě přes kroužky??? Nemáš např špatné vůle na ventilech nebo hozený rozvod??? Pokud jsi dal kroužky cca po 120° a jsou o.k.,tak tudy ti to utíkat nebude...Válce jsou bez škrábance???
Obdibuju rychlost jakou postupuješ. Já jsem dnes konečně dodělal držák na telefon a zásuvku na USB. Jenže když jsem to zkomletoval tak jsem zjistil že mi motorka nestartuje. Kontrolky svítí ale startér ani neťukne. Budu muset jít po kabelech. Vsadím se že to bude nějaká blbina. Jinak jsem zjistil k čemu je ten 3 klakson o kterém jsem psal. Zřejmě jde o alarm. Jo a našel jsem nad motorem (u svazku nad hlavou válců) jeden konektor který k ničemu nepasuje - netušíš k čemu může být. Máš ho tam taky?