PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 14.1.2016
Aktualizováno 25.4.2016
Zobrazeno 8 198x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 11.02.2017, Uskutečněno: 11.02.2017, Stav tachometru: 2726 km, Zhlédnuto: 13x


Protože se vždy do garáže dostanu 1x týdně na pár hodin, výroba chráničů páček probíhá už asi skoro měsíc Každopádně teď je již dokončena. Přebytečný materiál je již ořezán, hrany obroušeny a plácačky přidány z původních čínských blaterů. Trochu horkovzdušky a nahřejvání a tvarování a už zase připomínají plácačky

Jsou přichyceny trochu neodbornou metodou, ale proč ne Do hliníkových tyčí mi bylo líto vrtat a hlavně jednou pitomou dírou bych poškodil pevnost celé soustavy. Tedy hlavně dírou v oblasti ohybu. Nakonec jsem díru vyvrtal v rovné části chrániče pro šroub M4, aby plácačka nemohla jezdit dopředu a dozadu. Zbytek plácačky je přichycen pomocí plastových stahovacích pásků. Drží to lépe než židovská víra

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
125Marek (10) napsal 12.02.2017 v 12:35

No to působí a snad to bude i předimenzované . Origo byly rozměry výztuhy 20x10 mm. Jenže po zkušenostech a několika destíkách možná spíš i stovkách pádů ta únava materiálu byla hodně znát Takže tohle snad splní naše očekávání

HonzaCR250R (2) napsal 12.02.2017 v 09:09

Jako dost předimenzovaně to působí ale zase funkční to bude fest...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna ložisek

    Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 13km
  • Seřízení ventilů

    Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě nebyly ani moc hnutý. Vše je seřízeno a sezona může začít :-) Najeto 8,8 MTH

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis

    Protože již nastal čas na servis, pustili jsme se do toho z gruntu ;-) AJPinka dostala novou zadní bačkůrku Mitas XT 754, dále pak řetěz od EK a nové řetězové kolečko. Rozeta ještě pár km zvládne a pak ji takticky vym

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 3150km


TOPlist