Za chvíli začne další sezóna již moje devátá s Europeanem.Překročili jsme hranici 100tis.km a tady spousta lidí láme nad motocyklem hůl zbavují se ho i pod cenou a tak i já lehce ovlivněn mnohými majiteli strojů s vrtulí kteří mění na svém motocyklu co jen se dá jsem motorku zazimoval u kamaráda Prcka.Ten přislíbil jak jen bude čas, že se na stroj mrkne jak na tom po letech je
Konec blábolů...
Přední gufera-původní naprosto suchá
Přední desky Nisin mě vydržely 60 000 Km a to už tam byly při koupi rovněž výměna gumiček
Zadní desky Nisin mě 50 000 Km
Světlomet 1x praská žárovka
Baterka vydržela mě 6 let a už tam byla.
Motor doposud jen základní servis tj.karbce ventily a letos nový rozvodový řemen a vodíc kladka výrobce Opel !. Napínací stále bez vůle rovněž pumpa zatím drží.Žádné průsaky oleje,převodovka funguje beze změn motor nevykazuje žádné podezřelé zvuky prostě tichošlápek jako kdysi
Spojka zatím původní letos výměna kapaliny
Zadní tlumič rovněž suchý plně funkční.
Plno nepříjemností mi však nadělal kardánek,kterému pomohl do kopru předchozí majitel.Po marných snahách byl vyměněn i s celým zadním kolem za zánovní.
Rovněž odešlo zadní sdružené čidlo ABS,TCS.(Neopraveno nepoužívám to)
Něco o spotřebách tady dnes všichni lžou nestydím se tankuju hodně tankuju rád .Olej něco málo zmizí o dovolené při plném zatížení a jízdě po Německých dálnicích
To je vše co mě zatím potkalo.Tímto zdravím všechny budoucí majitelé starých cesťáků s posledními 100 000 Km na tach
Vlastník | Zipák | |
---|---|---|
Vloženo | 17.2.2008 | |
Aktualizováno | 9.6.2018 | |
Zobrazeno | 7 322x |