PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 28.8.2016
Aktualizováno 16.12.2017
Zobrazeno 2 214x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

technické změny

Vloženo: 17.11.2016, Uskutečněno: 17.11.2016, Stav tachometru: 38000 km, Zhlédnuto: 11x


No, protože na SVčku jsou nahovnový brzdy a podvozek celkově, prostě rozpočtovka jaxvině, rozhodl jsem se pro pár úprav. Jak je psáno v popisu motorky, originální přední vidlice má nyní 20W olej, delší spacery a kratší tvrdší pružiny FG Gubellini + 6mm podložky. Takže to originální máslo hodně ztuhlo, ale do pořádný vidlice to má stejně daleko. Nicméně zadní centrál byla stejná sračka a s tim se nedá udělat nic než vyměnit za jinej. Takže jsem hledal a hledal až jsem našel tabulku a doporučení, co tam dát za centrál. Úplně nejlépe z Kawy ZX-14R. Což mi nic neříkalo. Ale strejda gůgl zná a tak mi prozradil, že se jedná o model, který se u nás, v evropské kotlice, jmenuje ZZR-1400. No tak jsem ho sehnal a namontoval. Musela se samozřejmě upravit plastová podsedlovka a přizvednout baterku, naštěstí je kam. Ještě jsem teda musel použít horní silentblok z tlumiče SVčka protože ten byl v centrálu ze ZZR zničenej (asi když ho někdo umělecky rval ven). Problém byl, že silentblok centrálu z SVčka je 23mm a díra v centrálu ZZR 22mm. Takže ještě nastavitelnej výstružník a do toho hliníku udělat vetší džuznu. No, jinak paráda, je kompletně plynule stavitelnej. A to jak útlum, odskok tak i předpětí pružiny. A za litr. Prostě paráda.

No a co s brzdama? Zadní je v pohodě, opravdu. Při gymkhaně se to pozná, protože tam se používá skoro nonstop a hodně se hřeje. Nevrže, nepíská, nevadne a i ohřátá se dobře dávkuje. Takže tam jediná změna je pancéřová hadice. O 15 cm delší. Za prvý se tam vejde o chlup víc kapaliny a má i delší kus na chlazení (i když asi zanedbatelnej, ale na škodu to neni). Pumpu ani dvoupístkovej třmen podle mě fakt netřeba měnit.
No a vepředu? Dvoupístkový třmeny Tokico nejsou zrovna výstřelek nejmodernější techniky, ale montujou se fakt hodně dlouho a hodně často a sám jsem poznal, že s dobrou pumpou odvedou u lehčí motorky, kterou SV650 bezezbytku je, služnej výkon. No a axiální pumpa Nissin (s 15,8mm pístkem) z výroby není zrovna kdovíco. Osvědčená náhrada je radiální pumpa Brembo z R1/R6 od roku cca. 2005 s průměrem pístku 16mm. Takže je tam radiálka z R1ky 2005. Sice za krásný peníze, ale bez páčky, bez nádobky, ale hlavně se zlomeným plastovým "zobáčkem" přívodu kapaliny. Kousek plastový pitominy, kterej skoro nejde sehnat, ale nakonec elegantně vyřešeno náhradou v ceně CNC nádobky (k nádobce byly 3 redukce, naštěstí jedna z nich přesně ta, která byla zničená). Takže tradá - pumpa šla jak prdel na hrnec, ještě taky pancéřky PP tuning v "race zapojení".
K tomu obě stavitelný páčky, který jsem stejně chtěl pořídit, no a ta zmíněná nádobka od M-Style. Tímto chci klukům z M-Style poděkovat za ochotu a vstřícnost. A taky za to, že nejsou jenom pitomej éšop a mají prodejnu, kam člověk může přijít, pokecat, okouknout, oměřit a vyřešit problém.

No a v BC měli ve výprodeji sklopný páčky zadní brzdy a řadicí páky na některý motorky, na SV bohužel zrovna ne, ale nevadí. Aspoň jsem je udělal délkově stavitelný protože jsem je stejně chtěl kratší. Vzhled nic moc, funkční 100%, no a za těch 90 korun za kus

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Piwell (21) napsal 17.02.2017 v 07:42

Takže konečně první dojmy z provozu - zadek motorky se po výměně centrálu neskutečně zklidnil, konečně odpružení funguje jak má (ještě budou trochu korekce nastavení), vřele doporučuji tuto investici. Přední radiální pumpa Brembo 3.16 se mnohem lépe dávkuje, je krásně čitelná a citlivá. Tohle taky musim doporučit. Jen by to sakra chtělo lepší přední vidle a bude to opravdu zábavná mrška.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Takový hraní

    Napřed po koupi kompletní servis - nová řetězovka, rozebrání brzd, vyčištění, přetěsnění pístků, výmena gufer a prachovek vidlice, olej 15W, po pár dnech 20W, pár drobných oprav, vyprání KN luftfiltru, celková kontrola a

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.10.2016
    Uskutečněno: 03.10.2016
    Tachometr: 37500km


TOPlist