Mno.. To si takhle jedu ze školení v Praze a tak si říkám, že se mnou motorka na každé ostré nerovnosti trhne vzak.. Jako by se příčilo zadní kolo.. Jede ale i na dálnici bez vlnění a pazvuků, prostě skvěle.. Podezřelé..
Doma beru za zadní kolo, což dělám ostatně velmi pravidelně, takřka po každé jízdě a ejhle, je uvolněné.. Hned beru do ruky momentový klíč, kolo povolím a správně (tedy na dvakrát) utáhnu šrouby.. Kolo je pořád volné.. Kontroluju, jestli není vůle v jehlových ložiskách hrušky.. Mno a naplňují se moje nejhorší obavy.. Vůle je v hlavních ložiskách, tedy ve středu..
Za pár dní frčíme na vleku za autem do Prahy k Servisakovi.. Teo tam zůstává přes noc a druhý den to přišlo.. Ze standardní výměny ložisek (což je kolem těch 80tkm normální věc) sešlo, protože na pastorku jsou vylomené tři zuby.. :( Navíc uvnitř už někdo byl a právě neodborným zásahem toho uvnitř dost poškodil..
Co s tím? Vyměnit i jen pastorek je příšerně drahé.. Takže to chce sehnat jiný koncový převod a když už jsme v tom, tak v něm udělat ložiska..
Nakonec se naskytla nabídka zakoupit zcela nový koncový převod z R850RT s kratším převodovým poměrem (32/10 proti standardním 33/11) za výhodných podmínek.. Takže je tam.. :) Je ve verzi pro ABS, které nemám, takže místo senzoru se vyráběla záslepka z hliníku.. Mno a taky tenhle koncák nemá ouška na blatníček.. Ale ten jsem už stejně tou dobou nevozil.. :)
Výsledek? Jsme zpátky na silnici i mimo ni! :D Ještě v zimě vyměním převodovku za černou s dlouhou šestkou a doufám, že budu mít konečně hotovo.. :D
Nová motorka..
Vlastník | yuri13 | |
---|---|---|
Vloženo | 15.11.2015 | |
Aktualizováno | 23.3.2019 | |
Zobrazeno | 4 639x |
mardock: joo no.. jdu do hloubky a dělám všechno hned.. ať je vše v cajku a nemusím na to myslet.. pak (snad) už jen jízda.. :)
Sakra tolik oprav na malej počet ujetých km. To už bych si to asi hodil
Ahoj, potkali jsme se u Servisáka, až s tím budeš mít něco najeto tak dopiš zkušenosti, jak jsem říkal, také o tom hodně uvažuji.