PROFIL MOTORKY

Jawa 350/634 (1974)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník juriis
Vloženo 22.10.2009
Aktualizováno 29.4.2020
Zobrazeno 3 142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Stavba mtc přelomu 60.-70. let

Vloženo: 08.08.2016, Uskutečněno: 08.08.2016, Stav tachometru: 5000 km, Zhlédnuto: 4x


"Čtyřka" potřebovala GO, tak proč se do toho nepustit zgruntu...

Chtěl jsem fungující, líbivou Jawu přelomu 60.-70.let. Zvolil jsem, podle mého názoru, dobrý základ (rám+motor) J634 a líbivé chassis modelu Californian.

634 jsem odstrojil a začal s montáží "nanečisto".
Přední blatník je ČZ-Cagiva Roadster, který jsem převařil v místě prolisů pro vidlice (původní byl široký). Rám blatníku - zohybaná trubka ve svěráku průměr 10mm
Zadní blatník povytažený "čtyřkový", převařené a převrtané díry pro nosič světla.
Zadní partie rámu vyřezána a převařena a to především kvůli zadním tlumičům. Ty bylo potřeba dostat blíže k ose motorky aby doutníky bez prolisů, které jdou kolem nevycházely v zadní části příliš doširoka. Použil jsem tlumiče "kývačkové", které jsou kratší, takže se při stejné poloze zadního kola dostanou spodním záchytem nad kyvnou vidlici. Pro tlumiče vyroben horní a spodní záchyt. "Čtyřkový" držák pro výfuky a zadní stupačky (sešlápnutá vodovodní roura...) jsem nahradil novým.
Kvůli správné poloze doutníků jsem na výfuková kolena navařil (zatím provizorně) koncovky jiných kolen.
Sedlo má základnu z J-Californian r.v. kolem 2000, kterou jsem ořezal do finální podoby. Podsedlovka rovněž změněna. Molitan přibroušen tak, aby se mi dobře sedělo
Nádrž má převařené uchycení a navařené hrdlo na kohout v jiné poloze...původní vycházelo do vzduchového filtru.
Původní řídítka s hrazdou jsem nepatrně rozšířil a vybavil novými přepínači. (Kdo má panelku s blinkry, ví proč
Motorku jsem osadil 12V Vape. S kladívky jsem nikdy neměl problém, ale výkon původního dynama je poměrně omezený. Motorka špatně svítila a s blinkry zhasínala. Použil jsem původní spínací skříňku Bosch, takže jsem elektroinstalaci doplnil o relé, které systém kostří.
V současné době zbývá dopracovat elektroinstalaci, potahnout sedlo, koupit nové doutníky a nechat nachromovat nová kolena.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CadLubeen (3) napsal 08.08.2016 v 17:20

Dobře si to postavil!!! Super bajk

vrko (0) napsal 08.08.2016 v 17:06

Koukám v pozadí jawa 660 vintage.Nebylo by vice fotek?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Držák kamery

    Originál JAWA držák r.v. 1947. Původka, likvidace mototechny, v mastném papíře, v tomto stavu již nesehnatelné...jooo na to já si potrpím:-) na dig. outdoor kameru Lamax:-)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.10.2017
    Uskutečněno: 20.10.2017
    Komentářů: 1x
  • Novohradky, Česká Kanada, Vysočina

    Dvoudenní výlet Novohradskými horami, Českou Kanadou a Vysočinou. Cesta vedla nejzapadlejšími okreskami - pohodová projížďka beze spěchu. Ne všechny naplánované cíle jsme našli, ty jsme si ale vynahradili náhodným objeve

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.08.2017
    Uskutečněno: 22.07.2017
    Komentářů: 4x
  • Výměna zadního světla

    Výměna zadního světla za, v dnešním bláznivém provozu, lépe fungující. Původní nejspíš drželo přinejmenším pelhřimovský rekord v požírání žárovek. Řešil jsem, nepříznivý sklon držáku světla (20°) a přechodovou plochu mez

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 14.06.2017
    Uskutečněno: 14.06.2017
    Komentářů: 2x


TOPlist