Honda CB 600F Hornet (2006)

Vlastník Dooger
Vloženo 30.5.2016
Aktualizováno 10.4.2017

Vyjížďka, tlačení 4,5 km a výměna baterie

Vloženo: 07.07.2016, Uskutečněno: 06.07.2016, Stav tachometru: 11780 km, Zhlédnuto: 10x

Třetí den dovolené, žena v práci a volné odpoledne. Cvičit se mi vyloženě nechtělo takže jediná správná volba se rýsovala- projížďka Řekl jsem si že udělám max 70 km okruh kolem komína a pak pojedu vyzvednout poupátko do rachoty. Vyrazil jsem směrem na Kuřim, Tišnov a pak jsem to střihl na vesnice Maršov, Lažany až do Veverské Bítýšky odkud pak kolem přehrady na benzinku u ZOO na menší pauzu.
Na benzince zjišťuji, že mašina nestartuje (elektrika oka, ale nechce se mi točit startér jenom to cvaká). Padá rozhodnutí jestli odtah a nebo tlačit přes letiště v Medlánkách. Nakonec jsem se rozhodl pro tlačit v rámci tréninku, což jsem zjistil ,že byla fatální chyba, takhle uřícenej jsem už dlouho nebyl
Volal jsem do pár servisů (v jednom až za tři týdny, druhý na dovolené, třetí nemá dodávku na odvoz a čtvrtý pro jistotu neexistuje-číslo). Zkusíme tedy opravu sama sobě si. Píšu si s kámošem (Matesem) a hledáme na internetu, kde jedním z důvodů může být stará baterka. Objednávám novou baterii (Motobaterie YUASA (originál) YTX7L-BS, 12V, 6Ah) za 1079 kč. Provádím výměnu a tradá mašina startuje. (Radost k nezaplacení-zasvěcení pochopí )
No uvidíme za měsíc jestli to bylo baterkou a nebo špatným dobíjením.

Dooger (0) napsal 08.07.2016 v 06:49

Jo, o tom hicu, bychom řádek napsali

owenovic (12) napsal 07.07.2016 v 19:26

Nedávno jsem prožil to samé. Byl hic jak v pekle a já roztopený jak zmrzlina

p.epanica (2) napsal 07.07.2016 v 18:57

...

• Posezení s rodinou v Lipnici nad Sázavou

Rok se s rokem sešel a bylo na čase vyrazit na pravidelné rodinné setkání tentokráte do Lipnice nad Sázavou. Vyrazili jsme už v pátek dopoledne a přespali v moc krásném penzionu Na Lipce ve Šmolově. Ten den jsme už nic

Typ: Dovolená
    Vloženo: 29.07.2016
    Uskutečněno: 23.07.2016
  • Archeo park Pavlov

Volný pátek a tak jsme se rozhodli, že navštívíme docela krátkou dobu otevřený nový Archeopark v Pavlově. První dojem při příjezdu na místo je, že bych v Pavlově bydlet nechtěl, je celý do kopce/z kopce :-D :-D Ne, dě

Vloženo: 17.07.2016
    Uskutečněno: 15.07.2016
  • Výlet kolem hotelu aneb cesta po pramenech (Luhačovice

Když už jsme si našli tak krásné ubytování jako Hotel VILA VIOLA, určitě budou stát za prozkoumání i turistické trasy v blízkosti. Našim cílem bylo navštívit, co nejvíce pramenů (to se nám i podařilo, ale o tom pak dále)