PROFIL MOTORKY

Keeway Strike 125 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník callowsick
Vloženo 18.3.2016
Aktualizováno 22.11.2021
Zobrazeno 4 150x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 16.05.2016, Uskutečněno: 16.05.2016, Stav tachometru: 1200 km, Zhlédnuto: 12x


záběh se nám krátí a motyka víc chápe, co se po ní chce.
Motor je pružnější, točí se vejš a použitelný otáčky začínají s lehkou rukou na 4000 (rovinka - žádná výkonová vlna tu nehrozí, ale je to schopný hladký jízdy bez protestů a trápení).
Maximální otáčky jsem tomu ještě nenakládal - postupně zkouším víc a víc a vypadá to, že za 8,5 tisícema žádný další koně nečekají. červený pole je od desítky.

co nějaký technický problémy?
jo, něco bylo, ale chce to vědět i souvislosti:
připravujeme s kolegou týmovou akci pro lidi z práce. Strávili jsme tak krásný úterý trasováním zajímavejch cest v přírodě a protože jsem blbec, vzal jsem si tuhle silniční holku.
Po ujetejch 120km v polňačkách Žateckejch chmelnic vypadala motyka jako kdyby na ní Pabiška trávil dovolenou - všude červenej prach, přední vidlice šla na doraz nesčetněkrát, dvakrát jsme brodili potok, prostřídali trávu, prach, kamení a dokonce nějakej z loňska zoranej úhor.

tak jsem se rozhodnul jí doma dát lázně. Teda předtím - cestou dom - jsme si ještě drobet vyskočili na přejezdu u Rakáče a zkusili, jestli se tacháč doplazí na kilo (jo ).

Výměnu oleje jsem z plánovanejch 1500km popostrčil dopředu a protože Mogul má fakt hloupě vyřešenou distribuci produktů MOTO, mrsknul jsem tam MOTUL 5100 a to rovnou ve specifikaci 10W-50 (prej bude rekordně horký léto...).

Znovu jsem zkouknul ventily a výfukovej o chlup přitáhnul (cca 5 setin).

Přední vidle měla z vejletu kurva naklikováno, takže jsem rovnou vyměnil olej i v ní - z jedný trubky vyteklo něco hnědýho, z druhý něco světle zakalenýho...fuj!
info: náplň jedný vidle=125ml. dával jsem 10W
První závada: levá trubka vidle měla malinkej vakl. Oko to ani nevidělo, ale bylo to cejtit. Našel jsem blbě vyřezanej závit ve spodních brejlích, kam šroub nedolezl až úplně na konec. Závitník M8, rovnou i lepší šrouby a je po problému.
Druhá závada: motyka na stojánku a koukám, že jsou povolený napínáky řetězu. poskakováním se uvolnily kontramatky a pak i celý napínáky. no, osa to udržela na místě, takže jen dotáhnout.

ápropó - překvapil mě čínskej řetěz, kterej si teprve po prvních 1200km řekl o první napínání. Čekal bych, že tou dobou už z něj bude stylová hodovačka a na jeho místě něco "značkovýho". prověšení je celkem pravidlený, takže cajk

Třetí závada: povolenej šroubek na objímce přední brzdy

V rámci servisu jsem si upgradnul přední brzdu, která se sice v kolektivu už trochu otrkala a občas se zapojí do vyjížďky, ale pořád teda žádná sláva - vyměnil jsem gumovou hadici za opletenou a užívám si placebo pocit zlepšení (ha ha há )

spotřebu nevím. za dobu, co motku mám jsem tankoval asi 3x (nebo 4x?). Nádrž je fakt naddimenzovaná

tolik zápis do deníku. Motoru končí doba hájení a zvláštního zacházení, tak uvidíme...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kilix (9) napsal 19.05.2016 v 13:06

pekne napísané

elvis78 (140) napsal 16.05.2016 v 20:10


Nejnovější záznamy v deníku
  • Poslední kapitola

    Pohnutí myslí opravdu nastalo a Keeway jsem nakonec přeci jen prodal. Motorka, co nejezdí je jen tichej rukojmí a ani toho místa není nazbyt. Tak jsem ji vzal na její první technickou (nula závad, samozřejmě ;-) ) a

    Typ: Prodej
    Vloženo: 22.11.2021
    Uskutečněno: 22.11.2021
    Tachometr: 11035km
  • 2021

    Strike se dostal za poslední dvě sezóny do role trochu opomíjenýho bajku. Vloni jsem ho bral ven jen na několik návštěv zubaře v centru, kde je hubená motorka zárukou zaparkování a párkrát jsme to osedlali s ženou na ces

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 30.09.2021
    Uskutečněno: 30.09.2021
    Tachometr: 11004km
  • Defekt

    Keewayka dostala zjara nový olej 20w50 a při dofukování kol ještě udělala kanadskej fór. Nacvaknu na přední kolo pumpičku a fúúúú ventilek se přetrhnul v půlce... Holt původní čínská duše Kingstone už asi měla dost. Šk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.04.2020
    Uskutečněno: 21.04.2020
    Tachometr: 10039km


TOPlist