záběh se nám krátí a motyka víc chápe, co se po ní chce.
Motor je pružnější, točí se vejš a použitelný otáčky začínají s lehkou rukou na 4000 (rovinka - žádná výkonová vlna tu nehrozí, ale je to schopný hladký jízdy bez protestů a trápení).
Maximální otáčky jsem tomu ještě nenakládal - postupně zkouším víc a víc a vypadá to, že za 8,5 tisícema žádný další koně nečekají. červený pole je od desítky.
co nějaký technický problémy?
jo, něco bylo, ale chce to vědět i souvislosti:
připravujeme s kolegou týmovou akci pro lidi z práce. Strávili jsme tak krásný úterý trasováním zajímavejch cest v přírodě a protože jsem blbec, vzal jsem si tuhle silniční holku.
Po ujetejch 120km v polňačkách Žateckejch chmelnic vypadala motyka jako kdyby na ní Pabiška trávil dovolenou - všude červenej prach, přední vidlice šla na doraz nesčetněkrát, dvakrát jsme brodili potok, prostřídali trávu, prach, kamení a dokonce nějakej z loňska zoranej úhor.
tak jsem se rozhodnul jí doma dát lázně. Teda předtím - cestou dom - jsme si ještě drobet vyskočili na přejezdu u Rakáče a zkusili, jestli se tacháč doplazí na kilo (jo ).
Výměnu oleje jsem z plánovanejch 1500km popostrčil dopředu a protože Mogul má fakt hloupě vyřešenou distribuci produktů MOTO, mrsknul jsem tam MOTUL 5100 a to rovnou ve specifikaci 10W-50 (prej bude rekordně horký léto...).
Znovu jsem zkouknul ventily a výfukovej o chlup přitáhnul (cca 5 setin).
Přední vidle měla z vejletu kurva naklikováno, takže jsem rovnou vyměnil olej i v ní - z jedný trubky vyteklo něco hnědýho, z druhý něco světle zakalenýho...fuj!
info: náplň jedný vidle=125ml. dával jsem 10W
První závada: levá trubka vidle měla malinkej vakl. Oko to ani nevidělo, ale bylo to cejtit. Našel jsem blbě vyřezanej závit ve spodních brejlích, kam šroub nedolezl až úplně na konec. Závitník M8, rovnou i lepší šrouby a je po problému.
Druhá závada: motyka na stojánku a koukám, že jsou povolený napínáky řetězu. poskakováním se uvolnily kontramatky a pak i celý napínáky. no, osa to udržela na místě, takže jen dotáhnout.
ápropó - překvapil mě čínskej řetěz, kterej si teprve po prvních 1200km řekl o první napínání. Čekal bych, že tou dobou už z něj bude stylová hodovačka a na jeho místě něco "značkovýho". prověšení je celkem pravidlený, takže cajk
Třetí závada: povolenej šroubek na objímce přední brzdy
V rámci servisu jsem si upgradnul přední brzdu, která se sice v kolektivu už trochu otrkala a občas se zapojí do vyjížďky, ale pořád teda žádná sláva - vyměnil jsem gumovou hadici za opletenou a užívám si placebo pocit zlepšení (ha ha há )
spotřebu nevím. za dobu, co motku mám jsem tankoval asi 3x (nebo 4x?). Nádrž je fakt naddimenzovaná
tolik zápis do deníku. Motoru končí doba hájení a zvláštního zacházení, tak uvidíme...
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2016 | |
Aktualizováno | 22.11.2021 | |
Zobrazeno | 4 150x |
pekne napísané