Strajk má namotáno prvních 500km a to je čas na servis.
Na záruku nevěřím, takže všechno proběhlo doma
Olej byl vyměněnej za Mogul Moto 10W-50, olejovej filtr Hiflo 131, zkouknul jsem ventilový vůle a celkový dotažení šroubů.
Svíčka NGK DR8EA byla od číňana zatažená tak moc, že z těsnění se stala tenká šlupka a protože na izolátoru byly navíc stopy po profukování, hned jsem jí vyměnil za jinou (naštěstí je stejná jako na Kentusce, takže náhradní byly doma).
originálně montovaná zadní guma by slušela kdejakýmu hobby enduru, ale na silniční motorku se moc nehodí. Hrubý špalky na asfaltu hučí a v zatáčkách je cítit, kdy lámete motorku "přes hranu" gumy.
proto jsem objednal pneu Heidenau K34 dozadu a K39 dopředu. K původní čínský přední gumě sice nemůžu říct křivý slovo, ale chtěl jsem to přezout pěkně komplet.
S Heidenau mám vůbec jen ty nejlepší zkušenosti, co se obutí malejch motorek týče. Za rozumný peníze, s dobrou přilnavostí na suchu i mokru i za cenu o něco menšího nájezdu. Vybraný Káčka mají ke všemu pěknej retro vzorek, jak pro motorky na dřevěný ovály
a motorka celkově po první kilácích? motor se postupně uvolňuje, řazení je hlavně mezi 1 a 2 tužší, ale snad si to taky sedne. Strajk je snad první malorážka u který nemám snahu hned montovat těžší převody, bo je má seskládaný hodně rozumně.
přední brzda se osměluje, zadní zatím nic moc. celkovej brzdnej výkon je dost vlažnej... když se to nezlepší, je tu prostor pro pancéřovou hadici a zkrácení jedný čelisti v zadním bubnu.
podvozek má měkčí přední vidli, zato zadní pružení překvapilo - slušně pobírá díry a ani když na to sedneme dva, nejde do kolen. Zatím jsme jen seděli a nejeli...popravdě, zkoušet, co na větší váhu řeknou ty laxní brzdy...s tím klidně ještě počkám
motor zatím točím do 7 tisíc (na pětku 80km/h), k červenýmu poli v deseti máme ještě rezervu.
jo a namontoval jsem zadní kufr,co se válel v dílně
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2016 | |
Aktualizováno | 22.11.2021 | |
Zobrazeno | 4 146x |