Co si budeme povídat, šířka zadní pneumatiky 120 mm je hodně relativní pojem . Totiž šířka pneumatiky se počítá pouze jako šířka těla pneumatiky bez jejích bočních vzorků. Originální drapák od Michelinu měl špalky velice slabě vyčuhující do boků, tím pádem se krásně pneumatika vešla při propružení vedle koncovky.
Při následných výměnách pneumatik jsme ale zjistili, že pneumatiky se špalkama více do boků prostě při propružení dotýkají koncovky Výfuk byl sice krásně vyleštěn v místech pružiny držící koncovku a mezisvod, ale trochu nám to vadilo
Rozhodli jsme se tedy pro menší úprava. Petr Kulhánek, odborník na výfuku Tenax nám ochotně pomohl. Výfuk jakoby vytočil svojí spodní částí od pneumatiky a současně udělal výztuhu držáku výfuku. Ten je vyroben z sice pružného a však snadně ohebného materiálu. Při pádech šikovně na výfuk se stalo, že se výfuk opět vyklonil k pneumatice... Takže Péťa nám to vyztužil a současně odstranil problém Svatý člověk
Při aktuální gumě Mitas XT 754 (viz minulý zápis) ani při doskocích na dorazy nám pneu neškrtá o koncovku
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 10.6.2015 | |
Aktualizováno | 11.3.2017 | |
Zobrazeno | 9 425x |
Teď je to mnohem pevnější 1) dvě vrstvy kovu 2) svár je mnohem pevnější než ocel okolo
To uchycení mají portugalci řešené na první pohled docela "pouťově", ale s tím vyztužením už to působí mnohem lépe