PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 10.6.2015
Aktualizováno 11.3.2017
Zobrazeno 9 425x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 02.11.2015, Uskutečněno: 02.11.2015, Stav tachometru: 3000 km, Zhlédnuto: 26x


Co si budeme povídat, šířka zadní pneumatiky 120 mm je hodně relativní pojem . Totiž šířka pneumatiky se počítá pouze jako šířka těla pneumatiky bez jejích bočních vzorků. Originální drapák od Michelinu měl špalky velice slabě vyčuhující do boků, tím pádem se krásně pneumatika vešla při propružení vedle koncovky.

Při následných výměnách pneumatik jsme ale zjistili, že pneumatiky se špalkama více do boků prostě při propružení dotýkají koncovky Výfuk byl sice krásně vyleštěn v místech pružiny držící koncovku a mezisvod, ale trochu nám to vadilo

Rozhodli jsme se tedy pro menší úprava. Petr Kulhánek, odborník na výfuku Tenax nám ochotně pomohl. Výfuk jakoby vytočil svojí spodní částí od pneumatiky a současně udělal výztuhu držáku výfuku. Ten je vyroben z sice pružného a však snadně ohebného materiálu. Při pádech šikovně na výfuk se stalo, že se výfuk opět vyklonil k pneumatice... Takže Péťa nám to vyztužil a současně odstranil problém Svatý člověk

Při aktuální gumě Mitas XT 754 (viz minulý zápis) ani při doskocích na dorazy nám pneu neškrtá o koncovku

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
125Marek (10) napsal 02.11.2015 v 20:11

Teď je to mnohem pevnější 1) dvě vrstvy kovu 2) svár je mnohem pevnější než ocel okolo

Martic (13) napsal 02.11.2015 v 19:58

To uchycení mají portugalci řešené na první pohled docela "pouťově", ale s tím vyztužením už to působí mnohem lépe


Nejnovější záznamy v deníku
  • Menší GO motoru

    Trochu jsme podcenily servis... (n) Olej jsme měnili pravidelně, bohužel jsem nějak zapomněli na ventily :-( Po zimě nechtěla motorka chytit. Nakonec chytla, jel jsem se kus projet a domů jsem dojel na přívěsu :-( N

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 14km
    Komentářů: 4x
  • Zadní tlumič - výměna náplní a gufer

    Od výroby (2,5 roku) nebylo se zadním tlumičem nic děláno, takže nastal čas na jeho opravu. Zdenda Horovic vše udělal za přijatelný pěňauze a tlumič již pěkně tlumí :-) Najeto 7,4 MTH od zničení tachometru :-D Za

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis 2°

    I starší AJPinka si zaslouží servis. Podle nového počítání dle MTH máme najeto 6,3 MTH. Jo, moc jsme toho od havárie neujeli. Důvod? Mám rameno v prdeli a čeká mě operace, navíc nebyl čas. Ale závod Cross Country AJP abs

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 6km


TOPlist