PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lyer
Vloženo 6.5.2007
Aktualizováno 9.12.2018
Zobrazeno 13 901x
HODNOCENÍ PROFILU OD 42 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 07.03.2015, Uskutečněno: 07.03.2015, Stav tachometru: 32856 km, Zhlédnuto: 17x


Kdo by řekl, že si budu hrát dál s výkonem.
Nu což od Grave Motorsports jsem namontoval modifikované hrdla sání - při středních otáčkách čtyři koně, při vysokých dva koně navíc - a to se hodí

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CR500 (142) napsal 18.01.2019 v 12:19

Diky za odpoved se zkusenosti...motorku pouzivam z velke casti i pro cestovavni, tak jsem se snazil vyhybat nevratnym upravam. Kazdopadne kdyz jsem na foto porovnaval airbox R1, tak prave hlavni rozdil je v tom velkem tvoru, tak to taky vyriznu. Hrdla jsou taky zajimavy napad, ale to zatim necham. Podle teorie si myslim ze kratke se kuli jine rezonanci pouzivaji pro lepsi plneni ve vyssich otackach, dlouha naopak v mensich...kombinaci presne neozumim. Pravda ty emisni normy a hluk budou ty hlavni duvod tech nedostatku. Kazdopadne musim pochvalit paradne inspirativni profil ohledne uprav fz1 vcetne grafu

Lyer (18) napsal 16.01.2019 v 23:34

Ahoj úpravu airboxu jsem dělal skoro jako poslední spolu s hrdli. Zvolil jsem zlatou střední cestu, viděl jsem i vetsi výřezy, ale co jsem koukal na proudění vzduchu na filtr, tak to staci, vzduch je více rozložen na celou plochu filtru. Predtim proudil jen na cca jednu třetinu. Diky hrnkum neni znát žádný propad naopak si lépe motor přede. No a proc to neupravili uz v továrně je jasný emise

CR500 (142) napsal 16.01.2019 v 13:21

Zdravim...taky obcas neco na sve FZ1 poupravim. Ted vaham zda take vyriznout takto airbox viz foto. Nestratila motorka jeste vic spodek/stred? Ma chut se vice vytacet? Bylo treba ihned zmenit bohatost smesy? Koukam ze mas posunutej i omezovac pomohlo to i na hore? Airbox jsi upravoval jeste pred vyfukem, nebo az s temito hrdly? Kazdopadne ty ruzne upravy jsou fakt fz1 znat, clovek si skoro rika proc to tak rovnou nevyrobeli :D

Sonicek (18) napsal 19.11.2018 v 09:25

Já mám právě kolem 8tis.turbo efekt mám to od doby kdy jsem dal full systém a PC a mapou. Moto jede fakt dobře, ale koní není nikdy dost. Měl jsem možnost projet KTM SD1290r a od té doby mi koně chybí Díky za info, měj se

Lyer (18) napsal 17.11.2018 v 16:29

Tak já žádný kopance v osmi nemám je to plynule. Výfuk a mapa byla nejlepší proměna ostatní co jsem dodelaval postupně je více méně placebo efekt rozdíl jsem už nepoznal musí se změřit na brzdě. Sekundární převod jsem nechal v origo stavu vyhovuje mi.

Sonicek (18) napsal 16.11.2018 v 08:07

Díky za info, myslel jsem to, že to tak bude. Já jsem dělal všechny úpravy postupně, takže jsem s každou změnou tak nějak cítil, že to jde pomale nahoru. Nejvíc pocitově full systém + PC5 a mapa. Tam pocitově tak 20koní +. Vadí mi ten kopanec v 8tis., resp. nevadí, ale chtělo by to lepší spodek. Můžu se zeptat jaký jezdíš poměr zubů na řetězovce? Zatí mám předek -1 a zadek origo. Plánuji -1/+2, to by mohlo v elasticitě výrazně pomoci.

Lyer (18) napsal 16.11.2018 v 07:11

To je jen osobní pocit ze to jede lépe bavíme se o par koních a krouťáku to nepoznáš bez brzdy. Úpravou saní získáš lepší zátah od spodu. Kdysi jsem kolem toho hledal info na netu a zkušenosti druhých. Jde o to ze když postupně upravíš vše tak v celkovém součtu je rozdíl velký proti základu z fabriky. Ty hrnky jsou zrovna laciná úprava někdo to řeší ze zkrátí i originály a tím ušetří.

Sonicek (18) napsal 16.11.2018 v 06:01

Ahoj, to co jsi napsal je reakce na přímo na ty modifikované hrdla, nebo celkově na změny co jsi provedl. Mě zajimají konkrétně ty hrdla, taky mám full systém, urpavené sání, PC5 apod., ale zvažuji ty hrdla. Na hrafu to vypadá slusně, ale zajímá mě realita. Poznal jsi nějak ty koníky a Nm po výměně těch hrdel. Děkuji

Lyer (18) napsal 15.11.2018 v 12:07

Ahoj je to hodně velký rozdíl, vše je takový plynulejší proti originálu z fabriky. Nemám to taky naladěno na max výkon ale ideální poměr výkon - krouťák. Poslední měření na brzdě ještě nemám po všech úpravách - ještě stále váhám zda mám zrušit i měření lamba sondy...

Sonicek (18) napsal 13.11.2018 v 07:40

Ahoj, o této změně taky uvažuji, ale chci se zeptat jak je to krouťákem, u FZ1 to není o honění výkonu, ale spíš momentu. Kolik ti to ukázalo na brzdě. Dále mám v podstatě podobný setup jako ty, tak by mě zajímalo jestli je tato změna nějak výrazně poznat. Díky

Lyer (18) napsal 09.03.2015 v 15:37

No jo je to čtyřválec, tak spodek bude vždy takový jiný než třeba u jednoválce
Ale po všech úpravách je to jiný než originál z fabriky

CB1000R (23) napsal 09.03.2015 v 13:07

Škoda, že zrovna u FZ1 to nepřidá ve spodních otáčkách. Vršky má dobrý už v základu.
Jinak moc hezký motorka!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Katalog Supermoto 2006

    Našel jsem další záznam v katalogu Supermoto na rok 2006, kde se píše, že má přijít do prodeje novinka FZ1, která bude zároveň nejsilnější naked street na trhu. Letí to, ale FZ1 ma pořad co nabídnout i když už není králo

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 08.10.2017
    Uskutečněno: 08.10.2017
    Komentářů: 1x
  • Originální prospekt 2007

    V roce 2007 vznikl samostatný prospekt oslavující kompletní řadu motocyklů FZ (Fazer) dodávající Yamahou pro evropský trh ... :-$ Tento rok byly představeny i nové barvy :-X

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 02.03.2016
    Uskutečněno: 02.03.2016
  • Originální prospekt 2006

    Jsem trošičku zapátral ve své sbírce a co jsem nenašel :-$ Z roku 2006 reklamní prospekt motocyklů řady street (FZ1, FZ6, XJR1300, XT660X), kde byla uvedena horká novinka FZ1 s komponenty z R1 - to byla doba... ;-)

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 07.02.2016
    Uskutečněno: 07.02.2016


TOPlist