Dneska sem konečně dovezl pokovenou osu kyvky a všechny další věci..no po třech týdnech, když to mělo být za týden.. to je něco pro moji povahu :) Takže začala kompletace. Prvně přišlo na řadu lisování ložisek, což šlo celkem bez problému.. pokovená osa sedla přesně tak, jak jsem si představoval, to znamená, že se žádná vůle už nekoná.. bylo potřeba 70 mikrometrů materiálu a je to jak lusk :) Potom přišla na řadu montáž brzdiče a spol..tady bych rád podotknul, že samotná brzdová hadice má dost debilní způsob připojení, kdy nefunguje jako převlečná matka - takže se utažením můžete dostat do stavu, kdy se hadice nechutně kroutí, až to nění pěkné.. pomůže ještě větší utažení - pokud to vůbec jde, a nebo sehnání nové těsnící podložky a broušení po setinkách, aby všechno sedlo, jak se patří. Další věc, kterou bych rád sehnal je ochranná bužírka či snad takový ten kroucený vehement na ni. Uvidíme co z toho vyleze..na funkci to prakticky vliv nemá, ale je to estetika.. Taktéž všechny plastové díly jsou přelapované do hladého povrchu. Před pár minutama vypadnula z laseru redukce, pro odstranění nedostatku sériového airboxu - nedostatku co do horní těsnící plochy, né jeho naprosto nevhodného navržení. Takže v neděli zkusím namontovat, zatěsnit a jak říkal Jirka Adámek. Hin sa ukáže.
Jo eště jedna věc.. na olejové nádrži už je pancéřová hadice, prý něci echt do vysokých teplot.. pokud si ji někdo budete nechávat dělat doporučuju udělat o dva centimetry kratší, než je plvodní gumová. Tedy alespoň za předpokladu, že máme originální gumové stejné délky.
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 24.12.2014 | |
Aktualizováno | 10.5.2015 | |
Zobrazeno | 4 030x |