Dílo pokračuje.
Mřížka jde krásně brousit na míru na stolní brusce podle přesahu fixu.. Mřížka vypálená, ostrým vrtákem provrtána minimální dírka skrz voštiny chladiče a nahrubo osazeno.. současně jsem dal dolů ochranný rám, který podstoupí klasickou procedůru písek - zinek - a navrch přijde komaxit ve stejném odstínu.
Nevím, který lakýrník, nebo snad projektant vymyslel nápad, že přední ochranný rám bude v metalické barvě s vrstvou laku.. Jednak samotný bezbarvý lak bude velice nadšený z tepla jdoucího od samotných svodů a v podstatě i motoru a chladiče vedle něj a druhak jakýkoli kamínek ustřelí kus ooho laku a započne problém.. Taktéž na tom rámu z vrchu sedí černý plastový kryt, který do něj vyrývá asi pet centimetrů dlouhou rýhu až na kov..co to asi udělá, když pár centimetrů od toho je vývod chladiče případně voda při umývání motorky je každému jasné - rám, jakožto asi všechno Jawí produkce je vyráběno stále stejným systémem, takže surový mnohdy orezlý kov a na ten nastříkána přímo barva, žádný zinek, žádný fosfát, žádný nikl..nic..
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 24.12.2014 | |
Aktualizováno | 10.5.2015 | |
Zobrazeno | 4 023x |