PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dave3991
Vloženo 27.3.2013
Aktualizováno 18.1.2014
Zobrazeno 1 209x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 08.10.2014, Uskutečněno: 08.10.2014, Zhlédnuto: 5x


Proběhla jen jedna velká úprava a to na sekundáru, kde se ze seriového 16x48 stalo 15x51 + uzší řetěz 520 na místo seriové 530. Čekal jsem větší divočinu po takovýmhle zpřevodování, ale zas tak moc velký zlo to není, ve městě se dá jezdit pohodlně i na 4ku (předtim 2 - 3) motorka líp táhne odspodu a líp se zvedá na zadní ovšem kdo by čekal že na dvojku půjde za plynem na prdel jako na jedničku tak toho musim zklamat . Jinak nečekaný vliv to mělo na spotřebu, která klesla (nevim přesně o kolik).

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Sype se vše co může :-DD

    Babička nevydržela závodní tempo a ve 280ti (tachometrových) si udělala ojnice výlet skrz kartér + přišlo se na to že popraskaly všechny (!!!) válce, takže na řadu přišel již předpřipravený vyvložkovaný blok a jiná hlava

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.06.2015
    Uskutečněno: 01.06.2015
    Tachometr: 51000km
  • "začátek" 2015

    Letos jsem pro jistotu vůbec nezazimoval, jezdil jsem celej rok :-DD ani kombu jsem si nestihl dát opravit... nějaký fotky z letošní zimy, jinak klasika servis, seřízení karbců + směsi, výměna oleje a olejového filtru

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 18.03.2015
    Uskutečněno: 18.03.2015
    Tachometr: 50100km
  • půlka 3 sezóny

    další upravy, abych to zkrátil: - o 1cm popuštěná v brýlích (snad by to měli mít seriově modely 01-02) v praxi lepší ovladelnost i co se týče manipulace na místě doporučuju! - opět přitvrzení tlumičů (lepší ovladatelno

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 25.07.2014
    Uskutečněno: 25.07.2014
    Tachometr: 49000km


TOPlist