Proběhla jen jedna velká úprava a to na sekundáru, kde se ze seriového 16x48 stalo 15x51 + uzší řetěz 520 na místo seriové 530. Čekal jsem větší divočinu po takovýmhle zpřevodování, ale zas tak moc velký zlo to není, ve městě se dá jezdit pohodlně i na 4ku (předtim 2 - 3) motorka líp táhne odspodu a líp se zvedá na zadní ovšem kdo by čekal že na dvojku půjde za plynem na prdel jako na jedničku tak toho musim zklamat . Jinak nečekaný vliv to mělo na spotřebu, která klesla (nevim přesně o kolik).
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Babička nevydržela závodní tempo a ve 280ti (tachometrových) si udělala ojnice výlet skrz kartér + přišlo se na to že popraskaly všechny (!!!) válce, takže na řadu přišel již předpřipravený vyvložkovaný blok a jiná hlava
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 01.06.2015 |
Uskutečněno:
| 01.06.2015 |
Tachometr:
| 51000km |
-
Letos jsem pro jistotu vůbec nezazimoval, jezdil jsem celej rok :-DD ani kombu jsem si nestihl dát opravit... nějaký fotky z letošní zimy, jinak klasika servis, seřízení karbců + směsi, výměna oleje a olejového filtru
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 18.03.2015 |
Uskutečněno:
| 18.03.2015 |
Tachometr:
| 50100km |
-
další upravy, abych to zkrátil:
- o 1cm popuštěná v brýlích (snad by to měli mít seriově modely 01-02) v praxi lepší ovladelnost i co se týče manipulace na místě doporučuju!
- opět přitvrzení tlumičů (lepší ovladatelno
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 25.07.2014 |
Uskutečněno:
| 25.07.2014 |
Tachometr:
| 49000km |