Konečně zpátky domů, 14 dní v lese bez vůně benzinu má svoje kouzlo, ale ne letos a ne pro mě. Dojel sem domů, volám Mirečkovi, ok jsme dohodnutí na neděli. V neděli se budím, snídám a otevírám s rohlíkem v puse garáž. Taaak je třeba povolit šrouby na rozetě, povolit přední brzdovej třmen na nový EBC a shodit řetěz. Povoleno, ještě, že to nářadí jsem už posbíral za pár let. No itala bych zabil - asi nějakej kamioňák. Šup napsat předepsané momenty podle knížky. Odpoledne zvednuto, podloženo, řetěz dole, kolo dole. Šup nová rozeta:) kolo zpátky, nový řetěz a ...a doprdele...řetězová sada na KLE a řetěz má o 6 článků víc. Tak tady sem problém fakt nečekal. Počítám starý řetěz a fakt...no nic jdeme zápasit s japonksým řetězem, nýtovačku nemáme, jen dremla a vrtačku...vrtačka je k ničemu dreml s brusnými válečky jede jako drak...zjišťuju že výstrážný lísteček na mých mechanixech, který říká že hybaj od jisker a od plamene má něco do sebe, omotáme ruku hadrou a jedem dál. Tak o řetěz na silnici se fakt nebojím :) najednou všechno sedí, spojka řetězu nasazená, zajištěná. Vyměněné destičky na předku a z hodinové práce jsou 4 hodiny...
Vlastník | Stefek | |
---|---|---|
Vloženo | 5.7.2014 | |
Aktualizováno | 16.8.2015 | |
Zobrazeno | 3 343x |