Přestože se snažím držet jakousi pomyslnou úroveň článků, které tu publikuji dnes udělám výjimku. Neberte to tedy prosím jako permanentní stav, ale dočasné nasrání.
Který debil na tom motoru / Honda CMX250 / navrhoval zapalování! Každá normální motorka je zkonstruována tak, že rotor na alternátoru, neo kladívko, nebo jakákoli jiná vifikundace dá signál jednotce několik stupňů v době maximálního předstihu a jednotka z pomocí času otáčky, zrychlení a jiných technik dopočítá o kolik ms se zážeh zpozdí a o to zapálení posune, pokud se neposouvá tak se pálí hned - maximální předstih v době zhruba 20-40* před horní úvratí, jenomže tady néééééé tady se dává impulz až někde zhruba v 39 stupních ZA horrní úvratí a jednotka či cdi krabička pak za pomocí patrně věštěcké koule nedopočítává těch pár stupňů zpoždění..ale rovnou hádá z křišťálové koule celý rozsah tj např 325* pro max předstih a 350 pro minimální.. Který kterén toto vymyslel opravdu netuším. Nejenom, že nad tím trávím se stroboskopem čtyři hodiny a tluču se do hlavy kde mám chybu, datluju do kalkulačky stupně jak debil a přepočítávám to zhora dolu a na všecky světové strany, kde sem udělal chybu, vždyť to nemůže vycházet za horní úvratí.. no jak vidno může..
DEBILOVÉ JAPONŠTÍ!
Další co bude logicky následovat je, že jsem si zadal výrobu atypického stahováku alternátoru, ten půjde dole,zajišťovací kolík zahodím dodálí a rotor dotáhnu v požadované poloze před horní úvratí, kterou pak nastavím v jednotce jako offset..nic jiného dělat nejde. Snad jen třeba dodat, že po této úpravě už nebude možné nijak nouzově zprovoznit stávající cdi krabičku, protože by z toho byla úplně vedle jak lesní včela či co..
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2013 | |
Aktualizováno | 5.4.2014 | |
Zobrazeno | 5 473x |