renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrnous
Vloženo 8.4.2013
Aktualizováno 5.4.2014
Zobrazeno 5 454x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 30.06.2014, Uskutečněno: 30.06.2014, Zhlédnuto: 13x


Včera proběhla velká zkouška.. na tachometru se včerejší stav zapsal jako 459km a to vše v jednom kuse s asi minutovou zastávkou pro vytáhnutí mobilu a zjištění, že je vybitý a tudíž naprosto k prdu.. Vzhledem k tomu, že po instalaci jednotky motorka značně ožila - a abych pravdu řekl aktuálně v živosti těsně dotahuje 640, tak sem celou cestu motorku proháněl jak se říká jako zdutou kozu.. Pokud v létě situace dovolí tak motorku nechám odbrzdit..je to až k něvíře, jak pouhá základní úprava předstihové křivky "od plotu" dokáže oživit tento motor. Nejednalo se totiž o výkon maximální, ale průběžný - v rozsahu 4-7000 otáček. Motorka teď dokáže naprosto spokojene vrčet jak já říkám na šestku / menší rozeta přesune párý stupeň převodem přesně na místo čtverky / Svých oblíbených 80-90 si vrčím někde mezi 5-6000 otáčkami s naprostým minimem plynu - na rukojeti mám rysky..dříve to bylo někde u šesti sesmi milimetrů, teď stačí tři... i když je to imaginární měření tak to funguje.. Taktéž startování je uplně o něčem jiném :) obzvláště pak, když je možné laborovat i se záporným předstihem - tj za HU v rozsahu +-360*. Co je ale nejzajmavější je spotřeba, ta se při takovéto jízdě brzda ustálila definitivně na 3,26l/100 což je docela pěkné.. V brzkých dnech bych rád dodal čidlo teploty oleje a debug potenciometr na řidítka pro lehkou změnu předstihu za jízdy při zatížení - bude třeba namodelovat více křivek pro různý stupeň zatížení motoru a mezi nimi interpolovat - u takto malého motoru jsem se tím ještě výrazně nezabýval, ale clověk si musí zkusit všechno..aktuálně z live dat jednotky je vidět, že konstantní podtlak sání na volnoběh je někde kolem -37kPa a při deceleraci -60 a něc o málo dle otáček..takže jakési pole na elaboráty tu je..tím si od motorky slibuju ještě živvější chod - pujde nasadit ještě ostřejší předstih bez rizika detonačního spalování, protože s větším zatéžením bude jednotka ubírat předstih a chránit tak motor.. nuže... hin sa ukáže.. Závěrem snad jenom podotknu. že mám v hlavě jistý koncept fungl nového airboxu, který b uvolnol místo a umožnil instalovat největší verzi jednotky - ta má vstup i na čidlo klepání. Zde by pak bylo možné jít s předstihem opravdu velmi agresivně a tím by stoupnul kroutící moment. Taktéž by pak bylo možné natankovat prakticky jakékoli palivo bez zásahu do sw, ale to si necháme až na jindy

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jenik (0) napsal 01.07.2014 v 15:03

drzim palce!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Velké loučení

    Dneska proběhne další velké loučení.. Travelka jde po čase z domu.. né že by s ní byly kdy nějaké problémy vyjma těch konstrukčních much..ale jawí diagnóza se nějak prohlubuje a je třeba uvolnit peníze na něco ještě o ko

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.10.2014
    Uskutečněno: 29.10.2014
    Komentářů: 1x
  • Jezdíme

    Po delší době zase na delší dobu zápis..venku pařák, na baráku práce jak na kostele..tak se motorkám až tak nevěnuju..nicméně není zatím důvod..všechno funguje jak má, jednotka tiká, motorka teď jezdí jako z praku /on te

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 18.07.2014
    Uskutečněno: 18.07.2014
  • Vrčííí

    Dnes nastal den D. Kamarád Táboráček alias Zdenál dodal na laseru vypálenou část stahováku pro stáhnutí rotoru zapalování a tím se dovršily přípravy.. Jedinou překážkou reálného spuštění jednotky Master Ignition bya nev

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 26.06.2014
    Uskutečněno: 26.06.2014


TOPlist