Yamaha XV 750 Virago (1990)

Vlastník babule
Vloženo 10.8.2013
Aktualizováno 25.2.2019

2014-04 Velikonoční vyjížďka ve Vítkově - Ostrava - Vysočina - Sázavsko

Vloženo: 03.06.2014, Uskutečněno: 18.04.2014, Zhlédnuto: 5x

Slovo dalo slovo a my jsme slíbili návštěvu Moravy. Ideální příležitostí byla Velikonoční vyjížďka ve Vítkově, kterou organizoval Al-Hliník a kam měla sjet většina našich severomoravských kamarádů, které člověk od Lednice neměl příležitost vidět . Na pátek si beru dovolenou, je potřeba před odjezdem zařídit ještě nějaké záležitosti a kolem poledne za slabého deště najíždíme s Richiem na D1 směr Brno. První zastávka je v Mirošovicích, kde má Richard domluvené tetování... jeho první, škodolibě pozoruji, jak moc se bude křenit , ale celkem to dává...až na poslední úpravy a stínování bílou barvou, kdy je rameno už po 4hod. bodání bolavé a opuchlé, to už se docela šklebí . Okolo 16té déšť přidal na intenzitě, což je pro nás pokyn, že by bylo fajn konečně vyrazit na cestu. Na kochání není čas ani počasí, teplota se pohybuje okolo 10°C, takže šup zpět na D1 a fofrem do Kuřimi za Foodiem. No, fofrem - fofr v podání chopperů je 140-150km/h, silničkám nekonkurujeme ...od benziny k benzině, od horkého čaje k horkému čaji. Až okolo Velkého Meziříčí se obloha projasňuje a do Kuřimi přijíždíme za docela příjemného sluníčka a tepla. U Foodieho trochu opláchneme začuněné mašiny, posedíme, popovídáme, přespíme a ráno okolo 8.hod. už před vraty brumlá motorka KHejmla . Spolu s Foodiem vyrážíme ve 4 strojích směr Prostějov, Olomouc, do Vítkova přijíždíme právě na čas. Na náměstí srocení cca 160 motorek všeho druhu, v davu je Virago parta (Bill a Marci, TatíkPé s Dominou, Raging.Bull, StarýLudvu, DanXV, bluedrive a Hobo), pár známých z F.C.F. a od Vulkánů ... Vrážíme na plánovanou vyjížďku s tím, že jako Virago parta se po 2.zastávce trháme a vydáváme se na komornější výlet po okolí pod taktovkou Hobo. Parádní cestu vybral, jen co je pravda Jen kdyby se Bull nevrtal každou chvíli v motorce, ten kluk má ale pech . Navečer se rozjíždíme a já s Richiem mířím pod Opavu ke kamarádce, kde máme domluvené přespání. Čeká nás grilovačka, fernet a fajn večer. Ráno zajedeme na zámek v Hradci nad Moravicí a když už jsme v Richieho rodném kraji, do Ostravy coby kamenem dohodil a zbytek na Virago dojel - podléháme jemnému nátlaku Richardovy maminky a přes Slezskou Hartu přejíždíme do Ostravy na oběd ke skorotchýni . Posedíme, popovídáme na zahrádce na sluníčku a úderem 14té se vydáváme přes Mohelnici a Hlinsko směr Vysočina/Ledeč nad Sázavou k našim na chalupu. Cesta je parádní, jen u HavlBrodu nás chytne déšť ... k našim ale přijíždíme už zase za zapadajícího sluníčka. Docela utahaní se skládáme do postelí a za chvíli nevíme o světě. Dopoledne pobalíme zase naše saky paky a kochačkou přes Bohdaneč, Uhlířské Janovice, Sázavu, Stříbrnou Skalici, Mukařov směr Praha. Končíme v oblíbené cukrárně s tradiční tečkou našich výletů - zmrzlinou a máme za sebou 999km. Kdybych to spočítala hned, tak ten kruháč před garážemi objedu ještě 2x, ať to zaokrouhlím na čistou tisícovku .