PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Driver-toys
Vloženo 10.10.2013
Aktualizováno 13.9.2016
Zobrazeno 9 496x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Demontáž SAS a ESP ventilů

Vloženo: 05.03.2014, Uskutečněno: 05.03.2014, Zhlédnuto: 32x


Od kolegy jsem se dozvěděl, že když má KTM laděný výfuky bez katalizátoru, nepotřebuje na sobě vozit některé věci. Jednak jsou potom na motorce zbytečně, jsou možným zdrojem závad a hlavně zabírají místo !

Dlouho jsem se ptal ještě jiných lidí na jejich názor a pročítal pár psaní a obrázků různě po netu, ale co mě čeká jsem z nich nevykoukal. Vše se zdálo jednoduchý a tak..
..pustil jsem se do toho s elánem, ale při demontáži deklíku na pravé straně prvního válce mě rychle přešel. Kolega mi říkal, že to bude onanie, ale že až taková jsem netušil.. 1,5 hodiny ohnutej nad motorkou (následovala bezesná noc a polykání pilulek proti bolesti), klíčkem se tam takřka nešlo dostat, otáčet lze jen minimálním pohybem klíčku, takže neustále přehazovat jeho natočení. Pak jsem se dostal až k hadici co vrací olej do nádobky. Po jejím odpojení z nádržky stejně moc místa neodkryla, takže jsem si mnoho nepomohl. Po slavnostní demontáži mě čekala montáž deklíku z hlíníku.
Přichytil jsem ho vrchním (trochu lépe přístupným) šroubkem, aby se neotáčel a nemusel jsem hledat závit pro spodní šroubek. Samosebou mi oba spadly, takže sundání deklu na baterku, bo se schovaly za ním.. No kdo se do toho pustil, určitě ví... .

Kdo by si netroufal, určitě stačí jen odpojit kabely, ale toho místa co po těch krámech zbylo mi za to stálo.. Teď jsou přinejmenším obě svíčky krásně přístupný a kdybych chtěl do budoucna druhý ventilátor na saharu, tak je místo i pro něj .

Míro díky za rady a krytky !

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Driver-toys (1) napsal 21.03.2014 v 15:51

Dobrá strategie draku ! Ale jak to rozděláš a nedoděláš sám, bude to potupa, tak radši nikde nepiš, že se do toho pouštíš . Na jízdě jsem nic nepoznal, ale že zbylo tolik místa se mi moc líbí .

_zdenda_ (0) napsal 21.03.2014 v 09:25

Až si někdy koupím výfuk bez katalyzátoru, tak se do toho také pustím. Akorát si dopředu musím domluvit dodávku na odvoz abych to měl jak poslat do servisu až do toho kopnu

Driver-toys (1) napsal 07.03.2014 v 20:49

Ale kdyby měli, určitě by to byla otázka hodinky i s kafem a jednou rukou na pinďoru, bo se dvěma to zvládne každej debil ..

MirekTDM (4) napsal 07.03.2014 v 20:05

Tak to "Já" takové znám taky, ale ti to tam už nemaj.

Driver-toys (1) napsal 07.03.2014 v 20:01

Jsou určitě i tací, pro který to nebude vůbec žádnej problém .

MirekTDM (4) napsal 07.03.2014 v 19:43

Pro sebe bych to ještě udělal ale pro někoho jiného už asi taky ne.

Driver-toys (1) napsal 07.03.2014 v 19:26

Dnes poskládáno a při namontování nádrží dopadla dobře i zkouška startu. Zatím jsem ji neprojížděl, ale udělal sem aspoň jednu fotku pro představu, kolik je teď místa nad svíčkou (pro kdož nemají KTM - v prostoru byly dva "válečky", hadice a elektrika) a kvůli němu to za to stálo .
Onanie je skoro slabé slovo, spíše mr***ka . Teď už bych věděl do čeho jdu a jak mám postupovat, ale i tak bych už znovu tohle dělat nechtěl ..

MirekTDM (4) napsal 06.03.2014 v 16:48

Brácho já ti to říkal že je to onanie, ale zvládnul jsi to a to je hlavní.

Tuareg-Tengai (1) napsal 05.03.2014 v 21:08

klobouk dolů kamaráde dal sis teda fušku


Nejnovější záznamy v deníku
  • Ukrajina, červen 2017

    Měl jsem možnost zúčastnit se výpravy na Ukrajinu od projektu Motoškola přijďte se projet . Sice jsme převážně jezdili na lehkých motorkách, ale všech od značky KTM :-DD . Anička (instruktorka) měla Freeride 250 ve

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 17.06.2017
    Uskutečněno: 17.06.2017
    Komentářů: 3x
  • Chlupaté gumy

    Dnes jsem odzkoušel nové obutí - nikdy jsem na motorce neměl vyloženě krosové gumy. Přední mě zbyla ze sady S12, ale protože jsem měl tenkrát na předku pro mne nesmrtelnou XT 640 Army, zůstala mi doma. Dozadu mě dovezl k

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.10.2016
    Uskutečněno: 09.10.2016
    Tachometr: 69km
    Komentářů: 7x
  • Boty

    Při jednom přejezdu brodem jsem si šlápnul abych nespadl a i když to nikdy neudělaly, boty mě napustily dovnitř dost vody. Vrchem jít nemohla, tolik vody tam nebylo.. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost, ale mokré stopy co

    Typ: Oprava
    Vloženo: 09.10.2016
    Uskutečněno: 15.09.2016
    Komentářů: 7x


TOPlist