Yamaha XV 750 Virago (1990)

Vlastník babule
Vloženo 10.8.2013
Aktualizováno 25.2.2019

Vloženo: 28.11.2013, Uskutečněno: 15.09.2013, Zhlédnuto: 12x

Nedělní ráno znamená pomalé probuzení po projuchané noci, balení a loučení se s ostatními, kteří se postupně rozjíždí do svých domovů po celé republice. Domlouvám se s duem Piškoti, Bobem a Badym, že se s nimi vydám na zpáteční cestu, až do Poděbrad máme trasu společnou, pak už to domů stáhnu v samotě. Přidává se i Richie, Charlie se Žabou...šmarja, ještě někdo s námi chvíli jel, ale hlava děravá... . Tak jako jsem netušila, kudy jsem se do Lednice dostala, tak nepolíbená poznáním trasy Lednici opouštím a důvěřuji partě, se kterou jedu . Vyrážíme společně na cestu a já si opět užívám pohodovou jízdu, žádný kvapík, času je dost a kilometrů před námi tady. Snad jen stahující se mraky nám dělají vrásky, snad jim ujedeme. Po cestě se směrem na Prostějov odpojují Charles se Žabou a "kýmsi" a zbytek v počtu 5ti motorek pokračuje směr Vysočina. Hlásí se hlad a tak stavíme na jídlo kdesi před Velkým Meziříčím. Příjemná pauza s obědem a kafem je zakončena posledním společným focením a opět sedáme na motorky. Konečně se začínám orientovat v krajině, před námi se objevuje Havlíčkův Brod, teď už se neztratím, ani kdybych chtěla . Pauza na doplnění tekutin a benzínu a opět na cestě, počasí se začíná zhoršovat. Míjíme Čáslav, Kolín a za deště vjíždíme do Poděbrad. Severočeská větev naší šestky ve složení Piškoti, Bady a Bob navlékají nepromoky, poslední zamávání a mizí v dálce. S Richiem zastavujeme na náměstí a doufáme, že největší nápor deště přečkáme schovaní v restauraci, ale po dvou hodinách je jasné, že nemá smysl čekat dál, koupel nás prostě nemine . Loučíme se a vyrážíme každý svým směrem, já na Prahu, Richie k Náchodu. Pomalu se stmívá a déšť sílí, není čas na hrdinství. Konec kochání se krajinou, najíždím na dálnici a Bublina musí trochu zrychlit. Před Prahou mě dohání průtrž, nebe se protrhlo, některá auta jízdu vzdávají a zastavují u krajnice, stěrače neberou přívaly vody . Je mi zima, jsem mokrá a utahaná, mám za sebou skoro 300km a těším se na vanu a postel. Rozum radí zastavit a schovat se u nějaké benzinky, ale paličatě pokračuji , rychleji jak na dvojku to nejde, po silnici tečou místy 10cm proudy vody. Konečně jsem u garáží, parkuji Bublinu, brašny a helmu házím na zadní sedačku auta a přejíždím k domovu. Konečně teplo, sucho a kýbl čaje . Probíhám koupelnou, sedám ke compu a už jsem na fóru, prohlížím příspěvky ostatních, zda v pořádku dojeli a začínám nad fotkami vzpomínat na úžasný víkend s bezvadnými lidmi . Celkem najeto: cca 300km

SonyLee (5) napsal 10.01.2014 v 15:57

babule (0) napsal 28.11.2013 v 20:59

díky, Bille už vím, kdo byl tajemný "kdosi"...KHejml teď už asi nebude o čem psát, Bublina spí a čekáme na jaro

bill56 (8) napsal 28.11.2013 v 19:19

Dobře ty,jen tak dál ať je co číst,pěkne napsané

• 2018 06 Den 6 – Viničky/Svidník – 320km

Klasika snídaně, nabalit mašiny, poslední zamávání slaměnému kuchaři u penzionu a po (79) míříme do jednoho z nejznámějších slovenských míst (aspoň pro naši generaci) – Čierné nad Tisou, své dny slávy má již město za seb

Vloženo: 04.07.2018
    Uskutečněno: 07.06.2018
  • 2018-06 Den 5 - Filakovo/Viničky - 235km

Snídaně, pobalit a okolo deváte jsme u motorek. Chvíli se peru s kobylkou o motorku, vypadá to, že vyhraje. Nakonec jsem Bublinu vybojovala, poslední pohled na zříceninu, tankujeme a po (571) vyrážíme na východ. Po pár k

Vloženo: 30.06.2018
    Uskutečněno: 06.06.2018
  • 2018-06 Den 4 - Štúrovo/Fiľakovo - 150km

Pro dnešek je v plánu jen krátká trasa, nikam tedy nespěcháme, v klidu posnídáme z vlastních zásob na terase pokoje, projdeme si kolonádu, zajdeme na nábřeží vyfotit katerdálu na maďarské straně města, zajedeme natankova