Protože začíná sezona, a já nemám co dělat, tak sem hodim zase ňáký fotky a keci jako ohlédnutí za minulou (letošní-2013) sezonou.
-Nainstaloval jsem přesný dobový palubní měřič teploty (zastavěný místo tachometru)..
-v létě jsem si vyrobil 28mm velké koleno ..jelo to ještě hůř, ale ! Tam kde seriovej pionýr končí s otáčkama tak mi to začalo kuckat a motor se roztočil do neuvěřitelnejch sraček - na jedničku 46 (se seriovym převodem-13/55) ale to to člověk musel strašně přemahat, a dvojka se tímto způsobem rozmotala jen s obtížema z kopce.
Následovalo tedy svaření prodloužení kolena (jeden nástavec o 5, druhý o 10cm) Už s 5-ti centymetrovým prodloužením motor byl najednou použitelný, ikdyž hodně točivý. Dvojka šla na 62km/h a trojku jsem přetočil z kopečka na 92km/h ! Ale k seriový tříkvaltový převodovce nic moc průběh, a ani ve vysokých otáčkách tam nebylo moc krouťáku..Jen ňákej větší výkon a mnoho otáček. Tedy s dalším prodloužením to bylo už skoro dobrý, ale nakonec tam byly obě prodloužení (tedy o 15cm ) S otevřením filtru točil motor na dvojku př přeřazení 52km/h (původně 48 strop) a přitom se nechal násilim přetočit ještě na víc jak 55km/h...Maximálka místo původního stropu 78 přes 80. Konkrétně se tachometr většinou zastavil někde na 82-85km/h.
-Přesto že motor chodil parádně, tak občas za městem když fouk vítr, se trojka neroztočila. Drželo si to 60 a konec. Dokuď nefouklo správným směrem nebo nepřišel zkopec ... Tedy jsem už po jarním rozmejšlení a schánění rychlé převodovky (nikdo neměl kratší variantu) objednal u pana Choce rychlou převodovku.. A hned tu rychlejší .. kdybych jí tam dal na jaře, když to bylo rozpulený. Hold jsem si pro svůj rozmar jenom tak o jedné sobotě přehodil převodovku
..jednička teď místo 30 40 (ve sračkách 49km/h), dvojka 58-62. Nebejt horších rozjezdů, tak by to bylo parádní ! (rychlosti brány při přeřazení v plnejch provozních otáčkách)
Vlastník | Frantas | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2010 | |
Aktualizováno | 17.7.2022 | |
Zobrazeno | 5 879x |