Yamaha XV 750 Virago (1990)

Vlastník babule
Vloženo 10.8.2013
Aktualizováno 25.2.2019

Vloženo: 09.10.2013, Uskutečněno: 13.09.2013, Zhlédnuto: 1x

Ráno nás zastihlo s jasnou oblohou nad hlavou a plánem prohlédnout si Lednický zámek, je škoda nevyužít krásného dne. Po snídani vyrážíme ve složení já, Piškoti, Bady, Bob, Kawadědek, Vilínci a Bill s Marcí a za chvíli už parkujeme u zámku a s helmami v rukách vcházíme do zahrad. Krásný zámek známý z mnoha pohádek, upravené zahrady, obrovský rybník, minaret...fotíme, chodíme, den utíká. Kawadědka pobolívá kotník, fajn záminka k lumpárně, k té nemám nikdy daleko... . Nápad mi proběhne hlavou a za chvíli na cestu od minaretu využíváme nabízených služeb - všichni se skládáme do koňského povozu zajišťujícího vyhlídkové jízdy po zahradách . Pohled na bandu rozesmátých motorkářů v koňském povoze přitahuje pozornost ostatních návštěvníků, nasazujeme blembáky, následují výbuchy smíchu při sledování reakcí okolí... . V dobrém rozpoložení se vydáváme na společné jídlo, nakupujeme zásoby proviantu do kempu a míříme k motorkám. A je tu další trabl. Bublina rozsvítí zelenou i světla, ale po zmáčknutí startéru jen škytne a konec . Kluci se snaží přivést motorku k rozumu a po Xtém roztlačení a dvojím "uchlastání" svíček se daří motor nahodit, ale jede jen na jeden válec a raději odváží Bublinu rovnou do kempu . Zbytek party se mnou čeká na jejich návrat a společně se se mnou už jen jako batůžkem vracíme do Apolla všichni. Pro dnešek jsem asi dojezdila . Baterka je mrtvá, dáváme ji na nabíječku a řešit se bude ráno, až se sjede zbytek osazenstva a znalci motorek, padají jména jako Hobo, radar...tak uvidíme . Starosti ustupují do pozadí, přijíždí se nové a nové tváře, některé znám podle nicků z webu, některé vůbec. Všichni se vítají jak staří známí, pozoruji cvrkot a snažím se užívat si atmosféru přátelského setkání. Čas pokročil a přijíždí autobus, který nás převáží k Jim-Beamovi, hlavnímu organizátorovi a guru této akce ... party-stan na zahradě je připraven, lavice a stoly rozestavěné, burčák žije v demižonech, kančí guláš se nestíhá ohřívat, lahve vína z Jimova sklepa mizí a mizí, nechybí ani pivo pro nevinaře... . Jim má pro nás připravené i překvapení v podobě místního pánského folklórního souboru, kolorit Jižní Moravy je dokonalý . Okolo půlnoci se společnost sice nerada, ale o to srdečněji loučí s Jimovou rodinou a autobusem opět míříme zpět do kempu. Několik vytrvalců ještě posedí v přístřešku občerstvení, ale není dobré ponocovat, zítra nás čekají opravy motorek (nejen moje Bublina se rozhodla stávkovat ) a hlavně společná vyjížďka. Takže alou do chatek a dobrou noc, zítra je taky den .

SonyLee (5) napsal 10.01.2014 v 15:56

tatíkPé (9) napsal 09.10.2013 v 23:06

Moc pěkně jsi to napsala ,máme na co vzpomínat .

• 2018 06 Den 6 – Viničky/Svidník – 320km

Klasika snídaně, nabalit mašiny, poslední zamávání slaměnému kuchaři u penzionu a po (79) míříme do jednoho z nejznámějších slovenských míst (aspoň pro naši generaci) – Čierné nad Tisou, své dny slávy má již město za seb

Vloženo: 04.07.2018
    Uskutečněno: 07.06.2018
  • 2018-06 Den 5 - Filakovo/Viničky - 235km

Snídaně, pobalit a okolo deváte jsme u motorek. Chvíli se peru s kobylkou o motorku, vypadá to, že vyhraje. Nakonec jsem Bublinu vybojovala, poslední pohled na zříceninu, tankujeme a po (571) vyrážíme na východ. Po pár k

Vloženo: 30.06.2018
    Uskutečněno: 06.06.2018
  • 2018-06 Den 4 - Štúrovo/Fiľakovo - 150km

Pro dnešek je v plánu jen krátká trasa, nikam tedy nespěcháme, v klidu posnídáme z vlastních zásob na terase pokoje, projdeme si kolonádu, zajdeme na nábřeží vyfotit katerdálu na maďarské straně města, zajedeme natankova