PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martic
Vloženo 11.10.2009
Aktualizováno 24.5.2012
Zobrazeno 28 164x
HODNOCENÍ PROFILU OD 182 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 28.07.2013, Uskutečněno: 16.07.2013, Stav tachometru: 26000 km, Zhlédnuto: 12x


Od doby, kdy kapal benzín z podtlakového ventilu z nádrže mě štvaly následky, které kapající palivo zanechalo. Na víku motoru totiž benzín rozleptal vrchní bezbarvý lak a ten následkem toho zežloutl . Spodní stříbrný nástřik motoru je odolný, ale moc nechápu, proč ho výrobce ještě přelakoval syntetickým lakem, který neodolává chemikáliím a s vysokou teplotou (hlavně na víku olejového filtru) si zrovna taky nerozumí .

Sám o sobě by mě ten flek na levém víku nevadil. Na funkci to přeci nemá vliv a nějaký ten šrám až zas tak neřeším. Štvalo mě ale to, že víko takhle působilo, jako kdyby po něm tekl olej . Sice jsem hodně váhal, jestli to nenechat být (přeci jen je to originální stav), ale hlavně táta mě ''dokopal'', ať s tím něco udělám.

Motorku jsem tedy po dlouhé době umyl a začal s pokusy . Nejprve jsem vzal nitro ředidlo a pokusně zkusil ten zatracený lak smýt, aby zůstal jen podkladový metalický nástřik. To se zprvu zdálo být nadějné, ale šlo to pomalu a zdálo se mi, že po smytí laku byl podklad matný a jakoby poškrábaný. A hlavně byla tato metoda velmi pomalá. Proto jsem toho brzy nechal, místo toho vytáhl kompresor se stříkací pistolí a stříbrný nitro lak, že víko prostě přestříkám na stříbrno. Před tím jsem ještě zakryl papírovou lepící páskou okolí víka a všechny šrouby. Samotný nástřik byl už otázkou asi minuty.

S výsledkem jsem v celku spokojen. Sice je nástřik trochu matnější než víko na pravé straně, ale ono se to časem tak nějak sjednotí. Určitě to vypadá lépe než s těmi žlutými fleky.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 07.09.2015 v 22:10

Ch0ze: Teď lituji, že jsem to víko přestříkával a nebo že jsem nezvolil jiný lak. Použítá nitrocelulosová barva totiž na roviných plochách celkem drží, ale v záhybech se má tendenci odfukovat a loupat. A vzhled je teď snad horší, než kdybych to nechal být.

Ch0ze (0) napsal 06.09.2015 v 22:40

Stejnej problém...

125Marek (10) napsal 10.08.2013 v 16:55

Moc hezké Ono problém spékajícího se svrchního laku není jen okolo olejového čerpadla, nýbrž po celé ploše motoru. Když člověk stroj moc nemyje a jezdí s ním na plný plyn v terénu, je lak spečený téměř všude

istonbike (2) napsal 03.08.2013 v 11:08

Taky jsem to podobně dělal na ER5,jen pomocí spreje neb kompresor nevlastním //www.motorkar...etail&ddid=20442


Nejnovější záznamy v deníku
  • Defekt předního kola

    V závěru sezony mě potrápilo přední kolo. Dvakrát jsem absolvoval cestu ze školy s ucházející duší a dofukováním u kompresorů na benzínkách po cestě. V prvním případě (21.10.) tlak klesal velmi rychle, takže jsem domů

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 04.06.2015
    Uskutečněno: 29.11.2014
    Tachometr: 38270km
  • Autošťouch

    Po 8mi letech s řidičským průkazem jsem měl poprvé tu čest střetnout se s osobním automobilem. Naštěstí nijak vážně, naneštěstí díky mému zavinění :-( . Jel jsem takhle ze školy skrz Hodkovice nad Mohelkou a auto přede

    Typ: Havárie
    Vloženo: 03.06.2015
    Uskutečněno: 24.11.2014
    Tachometr: 38200km
    Komentářů: 5x
  • Testovací jízdy AJP - Úštěk

    Přesně po třech měsících jsem se znovu octl kousek od města Úštěk :-) . Tentokrát byl důvodem Open day portugalských enduro motocyklů AJP . Motocykly si chtěl vyzkoušet především kamarád Marek s jeho bráchou Vitusem. Mě

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.06.2015
    Uskutečněno: 25.10.2014
    Tachometr: 37000km


TOPlist