Od začátku roku začínala MZeta docela ztrácet na výkonu a společně s tím dost nabírat na spotřebě. Spotřeba se časem vyšplhala přes 10 l / 100 km a ke konci prázdnin měla tak mizerný výkon, že už i fichtl snad táhne líp (tím teda nic proti fichtlu, je to super stroj, ale rozdíl výkonu se nezapře.
)
Nakonec přestala jezdit úplně, naštěstí mě nechala jenom při přejezdu po vesnici, takže jsem jí jenom kousek dotlačil domu.
Když jsem se doma kouknul na svíčku, byla na ní spousta karbonu, už nemělo ani smysl pokoušet se jí čistit. Zkusil jsem teda novou svíčku, ale ta byla asi po 3 km zlikvidovaná stejným způsobem.
Po roce hledání příčiny problému jsem začínal být už zoufalý a připravoval jsem se na GO, do které se mi popravdě moc nechtělo.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Od poslední neděle, kdy jsem se poprvé letos projel s opravenou MZetou, mě hryzala zvědavost, co výměna špatného kondenzátoru zapalování udělá se spotřebou, která se v průběhu minulého roku vyšplhala přes nesnesitelných
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 28.03.2013 |
Uskutečněno:
| 28.03.2013 |
Tachometr:
| 58605km |
-
Zima už je příliš dlouhá. Neodolal jsem a musel jsem se aspoň kousek projet. Navíc když mi MZeta konečně normálně jezdila.
Jelikož zrovna teplo nebylo, možná i trochu mrzlo (já vím, jsem šílenec, vyjíždět v mrazu :-)
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 28.03.2013 |
Uskutečněno:
| 24.03.2013 |
Tachometr:
| 58570km |
-
Konečně se mi podařilo najít důvod špatného výkonu, který mě trápil celý loňský rok. Potvrdila se mi moje domněnka, že za tím bude naprostá volovina, na jejíž opravu stačí pár desítek korun a pár minut, ale přijít na to
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 28.03.2013 |
Uskutečněno:
| 14.03.2013 |
Tachometr:
| 58540km |