PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JardaZX10R
Vloženo 19.8.2010
Aktualizováno 8.8.2021
Zobrazeno 3 097x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 17.01.2013, Uskutečněno: 22.11.2010, Stav tachometru: 36755 km, Zhlédnuto: 3x


Přes zimu jsem si řek, že jí trochu zvelebím a mrknu, jak se bývalí majitel o ní staral nebo nestaral. Na první pohled bylo vidět, že pár šrámů má (odřená kyvka,rám a celá zadní část se mi zdála nějak do vrtule). Takže první co tak jí postupně rozebrat a pořádně se dívat co kde a jak. Zadní část po odstrojení jsem opatrně srovnal, chtělo to zhruba o cenťák. Docela jsem měl bobky, aby my někde ten podsedadlák při rovnání nerupnul, ale vše ok. Když byla kapotáž dole tak bylo jasné, že ze stojánku padlá nebyla, ale že se někde trošičku svezla po boku do kopřiv. Držáky kapot posvařované, bok motoru byl také trochu sedřený, a zlehka z něj línal olejík. Při bližším ohledání byla na karteru zjištěna prasklina cca 2 cm dlouhá a 1 mm široká zaplácaná nějakým blíže neurčitelným sajrajtem (zavařeno u známého za mírný poplatek). Při dalším rozebírání jsem už nezjistil žádné další závady. Ložiska v krku řízení, v kolech a v kyvce jsou zatím dobré, od předchozího majitele vzduchový KN a pancéřové hadice. Po rozebrání celé motky kromě motoru jsem začal přípravu na novou barvu rámu, kyvky,podsedadláku, zadního blatníčku, stupaček, vrchních brejlí a zadního krytu sedla. Vše pořádně obrousit (800 a 2000 podvodník papír a ruce), plnič, barvu a lak. A docela se povedlo. Nejsem žádný lakýrník ale na tu bídu dobrý. Než mi to všechno pořádně uschlo tak jsem si vyrobil opěrku na zadní kryt sedla, protože asi zůstala někde v těch kopřivách, a nechal očalounit i z oběma sedačkama. Ještě jsem dokoupil pár náhradních dílů a doplňků jako: nové brzdové přední destičky, DID řetěz 525 zlatý s dvojitým x-kroužkem, zadní rozetu SuperEsprox, rozvodový řetěz Morse a od Barracudy zadní blinkry ferica, tankpad,rukojeti a zpětná zrcátka s blinkry. A začal dávat dohromady. Šlo to jak po másle a zabralo mi to skoro celí volný čas přes zimu, ale aspoň to uteklo.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jami (0) napsal 24.01.2013 v 13:05

Respekt


Nejnovější záznamy v deníku
  • TLUMIČ ŘÍZENÍ A UKZATEL ŘAZENÍ

    Před sezónou 2013 ještě dokoupen progresivní tlumič řízení HyperPro RSC , a ukazatel zařazené rychlosti Gipro Atre K1.Tlumič řízení šel přidělat výborně a i ukazatel byl v pohodě. Po nainstalování vše maká jak má a vypad

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 11.02.2013
    Uskutečněno: 11.02.2013
    Tachometr: 49274km
    Komentářů: 3x
  • Servis 2012

    Na začátku června jsem začal pokukovat po nějakém odborném servisu co nejblíže od mého bydliště, kde by mi zkontrolovali ventily, mrkli na rozvodový řetěz a načuchali diagnostiku. Rozhodl jsem se odvézt do firmy Motospor

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 17.01.2013
    Uskutečněno: 18.06.2012
    Tachometr: 45624km
  • Rok 2012 doplňky

    V tomto roce jsem ještě dokoupil pár doplňků, abych taky trochu ulevil peněžence: přední černé plexy vyvýšené (double bubble) od Ermaxu,už dlouho jsem pokukoval po nějakém jiném výfuku, buď Akrapoviče nebo Yošimury, hlav

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 17.01.2013
    Uskutečněno: 01.01.2012
    Tachometr: 41523km
    Komentářů: 1x


TOPlist