Přes zimu jsem si řek, že jí trochu zvelebím a mrknu, jak se bývalí majitel o ní staral nebo nestaral. Na první pohled bylo vidět, že pár šrámů má (odřená kyvka,rám a celá zadní část se mi zdála nějak do vrtule). Takže první co tak jí postupně rozebrat a pořádně se dívat co kde a jak. Zadní část po odstrojení jsem opatrně srovnal, chtělo to zhruba o cenťák. Docela jsem měl bobky, aby my někde ten podsedadlák při rovnání nerupnul, ale vše ok. Když byla kapotáž dole tak bylo jasné, že ze stojánku padlá nebyla, ale že se někde trošičku svezla po boku do kopřiv. Držáky kapot posvařované, bok motoru byl také trochu sedřený, a zlehka z něj línal olejík. Při bližším ohledání byla na karteru zjištěna prasklina cca 2 cm dlouhá a 1 mm široká zaplácaná nějakým blíže neurčitelným sajrajtem (zavařeno u známého za mírný poplatek). Při dalším rozebírání jsem už nezjistil žádné další závady. Ložiska v krku řízení, v kolech a v kyvce jsou zatím dobré, od předchozího majitele vzduchový KN a pancéřové hadice. Po rozebrání celé motky kromě motoru jsem začal přípravu na novou barvu rámu, kyvky,podsedadláku, zadního blatníčku, stupaček, vrchních brejlí a zadního krytu sedla. Vše pořádně obrousit (800 a 2000 podvodník papír a ruce), plnič, barvu a lak. A docela se povedlo. Nejsem žádný lakýrník ale na tu bídu dobrý. Než mi to všechno pořádně uschlo tak jsem si vyrobil opěrku na zadní kryt sedla, protože asi zůstala někde v těch kopřivách, a nechal očalounit i z oběma sedačkama. Ještě jsem dokoupil pár náhradních dílů a doplňků jako: nové brzdové přední destičky, DID řetěz 525 zlatý s dvojitým x-kroužkem, zadní rozetu SuperEsprox, rozvodový řetěz Morse a od Barracudy zadní blinkry ferica, tankpad,rukojeti a zpětná zrcátka s blinkry. A začal dávat dohromady. Šlo to jak po másle a zabralo mi to skoro celí volný čas přes zimu, ale aspoň to uteklo.
Vlastník | JardaZX10R | |
---|---|---|
Vloženo | 19.8.2010 | |
Aktualizováno | 8.8.2021 | |
Zobrazeno | 3 097x |
Respekt