Takže dneska jsem najel zbytek kilometrů do první garančky (245). Před vyjížďkou jsem zkušebně seřídil sedadlo na nejnižší pozici a hned bylo cestování příjemnější :) Spotřebou se držím mezi 5,5 až 6,3 l/100Km a to rozhodně nejezdím striktně 50/90/130-takže taky velká spokojenost. Na dálnicije CBF jako doma a povolená rychlost 130 Km/h je pro tuhle motorku naprostá "nuda".Na CBF jsem si už celkem zvyknul a musím říct,že ten motor je skutečně dobře nalazený a v celém nejběžněji používaném spektru otáček ma síly na rozdávání! Musím potvrdit,že na šestý stupeň se dájet od cca 60 až po maximální rychlost 230 Km/h. Trošku je problém v obci, protože 50 Km/h je skutečně na téhle motorce dodržet. Na pátý stupeň i při téměř neznatelně přidaném plynu se ryhlost vyhoupne přes 50 Km/h a tak nezbývá pokud chci dodržet 50 Km/h rychlost, jezdit na čtyřku (možná to chce ještě trošku cviku). Při zájezdu jsem se snažil jezdit od 3000 ot/min abych motor nepodtáčel, ale jsem si téměř jist,že v reálném provozu lze s CBF "bublat" již od 2000 ot/min aniž by motor nějak trpěl. Po garančce provedu na motorce důkladnou očistu a asi ji připravím na "zimní spánek".
Vlastník | Ajsmen | |
---|---|---|
Vloženo | 15.10.2008 | |
Aktualizováno | 17.12.2009 | |
Zobrazeno | 2 838x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ