Navigace- měl jsem ji v pouzdru na řídítkách, ale vadilo mi, že ji nemám v zorném poli. Tak jsem prostě provrtal plexi, je to vyzkoušené cca 10 000 km, nefouká na to, neprší na to, plexi to cloní, takže dobrý, jen musím zapracovat na estetické stránce.
"Tempomat" - sedlová objímka z kola, kroužky z klíčů a duše z kola- je to víceméně jen aretace plynu, když se jede dál třeba po dálnici a je potřeba protřepat pravou ruku, je to k nezaplacení...
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
VFR je slabé, ale mám ho rád a pořád se mi líbí, takže jediná možnost, co udělat se stávající motorkou je změnit převody. První dojem dobrý, zítra uvidím, jak to pomaže...
Originál má 17 zubů, koupil jsem 18 z. Gumy vyd
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 25.04.2012 |
Uskutečněno:
| 25.04.2012 |
Tachometr:
| 75000km |
-
Tak docela v souladu se zkušenostma ostatních majitelů VFR jsem po překročení 74 000 km cítil lehké klouzání spojky...Sice při zátěži, která normálně nebývá, ale stejně by to přišlo. Takže díky Zilovi je vyměněno. Snad j
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 21.03.2012 |
Uskutečněno:
| 21.03.2012 |
Tachometr:
| 74200km |
-
Už byl čas vyměnit ložiska v krku, futra a olej ve vidlích a přezout . Přeci jen české silnice nejsou vzorem hladkosti a vidlice dostávají docela zabrat. Guma (Metzeler Z6 Int.) dala 20 000km a ještě nějaký vzorek zbýva
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 27.01.2012 |
Uskutečněno:
| 27.01.2012 |
Tachometr:
| 74150km |